daar ben ik ook volgens mij...ik heb nu wel wat meer moeite dan in het begin... 1e levels maakte ik soms per ongeluk te veel geluid omdat ik weinig geduld heb en snel geneigd ben om wat sneller te gaan lopen maar als een guard me dan zag...bang,bang, bang couple of shots to the dome, beetje medicatie en problem solved was misschien beter geweest als ze zulke errors zwaarder zouden straffen
je snapt et niet. daikatana is ook een heel ander spel dan zelda: a link to the past op de snes. maar ik weet wel zeker dat zelda beter is.
en je weet ook zeker dat splinter cell beter is dan halo? of weet je zeker dat je splinter cell beter vindt? laten we svp weer on-topic gaan
ik zit vast ik ben bij defence ministry waar je de bestanden van iemand zijn personal comp moet halen en doorsturen...als ik dat heb gedaan..hoe kom ik dan weer in die parkeergarage ik ben daarna met een trap naar een stukje naar beneden gegaan..en dan kom ik op zo'n buitenplaats(dak) met een liftschacht en ik heb geprobeerd met de lift naar beneden gegaan...eenmaal beneden kan ik er ook niet achterkomen wat ik moet doen help please ps:hebben jullie wel eens last val lichten die je uitschiet dat je soms wel drie kogels nodig hebt...ookal richt je goed:{ vet iri als je niet veel kogels meer hebt
je moet als je op die lichten mikt niet meteen schieten...w8 eerst tot je crosshair van kleur verandert...dan maak je al meer kans dat je raakt
Is echt een absolute aanrader, maar zoals bij elk spel, je moet er van houden PS: Als hij niet bevalt kan je altijd nog ruilen
Kheb hem nog steeds niet binnengekregen helaas . Dan denk ik dat ie volgende week pas komt. Maar degene die hem ook bij gcshop.nl hebben besteld kwam ie gewoon met de post mee ofzo of kwam der echt zo'n mannetje langs de deur om hem af te geven?
schoot gister een sticky cam op een guard af die me net zag (en begon te schieten), hij raakte de camera en die vloog daarna een heel stuk weg... volgens mij zegt dat al genoeg wilde eigenlijk een sticky shock of zon ring op m afschieten maar was vergeten te wisselen
Ik vind het echt een coole game. Wat ik ook goed vind zijn die extra features, zo kom je weer meer over de game te weten.
Ik kan niet wachten tot maandag want na alles wat ik heb gehoord over die features en moves....je hebt die sticky camera en wat alleemaal nog meer?