Iedereen zegt dat je als je een goede verhaallijn wilt moet je MGS nemen. Wie zegt dat het verhaal van SC niet ontzettend goed is? Splinter Cell lijkt mij beter.
SPLINTERCELL IS BETER!!!! :r :r :r MGS solid snake is een stuk steen invergelijking mat sam! sam rule da world
MGS heeft een goed verhaal ... echt spannend .... die jappaners kunnen mooie verhalen maken. Ik weet niet of Splinter Cell ook zo'n mooi verhaal heeft . Ik zie wel. Maar anyway .... Splinter Cell is een gaaf game . Ik moet hem hebben .... moet moet moet .... ik moet geld hebben .... stelen of hoe dan ook.
ik koop ze gewoon allerbij hey maar kwa verhaal betreft zal mgs winne das gewoon geen match maar kwa ghrapics zal sc beter zijn tot mgs 3
Splinter Cell! Metal Gear Solid is wel goed maar kan het niet tippen aan Splinter Cell. Kwa verhaal lijn is Metal Gear Solid altijd goed geweest - terugkijkend naar de PSX en PS2. maar Splinter Cell gaat winnen lijkt me
wat ik van mgs : sub heb gezien vond ik eigenlijk wel beetje triest.....bijvoorbeeld dat skaten, slaat toch nergens op :r zo'n opvolger verdiend mgs niet :{ (of is dat skate gedoe een of andere zieke grap die ik heb gemist ofzo ??)
Dat is van een heel ander spel, die beelden. Da's van een skate spelletje van Konami. Was een geintje van ze... Ik vind dat he allebei topgames zijn (voor zover ik iets weet van SC dan) die in geen collectie mogen ontbreken. En als je niet genoeg geld hebt voor beide dan spaar je maar. Er zit trouwens iets van vier maanden tussen de release data dus dat moet te doen zijn....
Metal Gear Solid 2 (niet metal gear 2, voor de leken) heb ik al op de ps2....substance voldoet niet aan mijn eisen om dusdanig de stempel "nieuw spel" te krijgen. Dus mijn keuze is makkelijk Maar voor alle xbox only's onder ons kan de keuze best moeilijk worden. Metal Gear heeft een sfeertje waa iedereen een hap van moet nemen. Over SC kan ik nog nix zeggen......