1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionhard

Lionhard Guest

das toch geen reden man... en wat je nou zegt is niet waar want daar was l2b niet bij...

ik vind het gwoon een zielige actie om weg te gaan.. wij moesten toch ook gwoon merc zijn.. en dat terwijl spy zijn veel leuker is...

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, dan doen we hetzelfde nog een keer en dan zullen wij Merc zijn. Als je dat wilt.

3. Lionhard

Lionhard Guest

jeej :cool:

nee maar daar gaat het nie om het gaat om principe... leaven na 1 ronde omdat je geen merc wil zijn...

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    We zaten al de hele tijd te spelen, dus niet na een ronde. ;) Met jullie *** levels.

5. Lionhard

Lionhard Guest

ik neem aan dat bij die sterretjes Coole hoort te staan? *)

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat past niet. :p Het betekent: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. ;)

7. Lionhard

Lionhard Guest

je kan gewoon niet winnen in onze maps :+

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, inderdaad en jij kan niet winnen in onze maps. :)

9. Lionhard

Lionhard Guest

ik kan niet eens winnen in me eigen maps :cool:

we zijn bezig om de meeste minpunten te halen van de wereld :+

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, opeens ga veel mensen dat doen. 8) Maar zijn er nog mensen die een match willen? :)

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    jullie maps zijn anders veel groter als die van ons hoor :confused:
    snap echt niet wat je punt is. tis eerder dat je niet tegen je verlies kan en, omdat je die andere levels (die wij wel spelen) bijna nooit speelt is de kans dat je verliest veel groter. leg niet aan de map dus, maar aan jou.

ow, en wij doen niet altijd onze map, we doen om en om. Een die wij willen, een die de andere willen.

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Vindt jij Museum groter dan Vertigo Plaza? Ik niet... en als je er zo'n probleem van maakt, dan kunnen we het vanavond nog wel even afmaken hoor. Dan zullen wij wel Merc zijn.

13. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xatos ik wil ook nog een paar keer tegen jou en L2B en dan ga ik met Quick Rick Nl als hij dat wil.
    ik speelde Zaterdagavond tegen jou en toen viel eerst jou verbinding uit en daarna die van mij.

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, is goed. Maar laat iemand anders dan Quick Rick hosten. Bij hem heb ik bijna altijd lag :{ En bij L2B of bij jou heb ik nog geen lag gehad.

15. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een slechte verbinding bijna iedereen heeft lag bij mij want ik heb kabel.
    maar Quick Rick heeft volgens mij wel een goede verbiding want ik heb nog nooit lag bij hem gehad.
    valt jouw provider vaak uit of was dat de eerste keer. bij mij valt internet bijna elke dag wel een keer uit door mijn router.

16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het zal wel aan me provider liggen. Anders zou me zus dan wel weer gaan zeuren dat haar heilige msn uit zou vallen. Dus aan mijn router kan het niet liggen. Na ja, laat Quick Rick dan maar hosten.

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lionhard ik daag je uit voor een potje sc2. Kies je partner. De mijne is Nascmi. Tijdstip, het liefst het weekend of als we toevallig allemaal online zijn, want nascmi is amerikaans. Jullie kiezen een map als spy en merc en wij kiezen een map als spy en merc.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Me Gamertag Is OniRyo

Maar kan ik ook gewoon met een Team M8 spelen van Xbox Live Zijn Gamertag Is SoulSleeper

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    L2B en Ik dagen jullie uit. Dat wordt weer leuk }:]

20. Lionhard

Lionhard Guest

hahaha
    lol

meen je dat nou serieus?
    even voor de goede orde: Wij zijn slecht 8)
    we zijn namelijk bezig om laagste van de wereld te worden..
    maar oke
    Ik kies uiteraard voor Clumsy Ninja (hier bekend als Urty).

tijd uhm...
    moet ik nog even overleggen.. zaterdag kan urty niet... en ik waarschijnlijk ook al niet..
    tijd hoor je nog.. _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina