1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    lul niet gast wat je post is niet waar. ik kwam niet binnen en zei GVD GEEN KRAUSERS LAB!! ****** DIE RANKING OFF!!!'' ik zeg nooit GVD omdat ik moslim ben en ik scheld nooit god uit, sul. ik zou nooit GVD zeggen daarom schrijf ik het nooit voluit. En lionhard heeft wel wat over major m nl's moeder gezegd. Ze is me tante ik onthou heus wel wanneer iemand wat tegen me tante zegt.

lionhard do eniet zo stoer met je: Als jullie liegen... dan ben je niet jarig. Je bent niks man. Dus doe normaal.

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dan laat je de GVD weg, dan klopt het wel. :{

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Lionhard

Lionhard Guest

helemaal fout!

Major of jij zei: je moeder... toen zeiden wij.. zozo orgineel en begonnen te lachen...

en het zal mij een worst wezen of je tante zijn moeder is...

en het zal mij al helemaal een (besneden)worst wezen dat je moslim bent...

maar als jij tegen mij zegt dat ik fout zit ga je te ver. zeker als ik goed zit... je begon toen je binnekwam te schelden en ik ga niet precies onthouden wat je alemaal heb gezeg dus dat gvd kan miss nietw aar zijn maar daar staat dan wat anders voor in de plaats...

ow jah en ik ben niks?

je zal er achter komen...

en nog iets... als je gvd zegt scheld je god niet uit maar vervloek je jezelf...

"god verdoem mij"

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2004
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik dacht dat moslims allah hadden als god..

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Go Lionhard, Go Lionhard, Gooooooo Lionhard. Oh ja, ik wil graag dan wel Mount Hospital Sabotage spelen.

6. Lionhard

Lionhard Guest

tuurlijk xatos..

ranking aan?

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, graag. Dan sta je nog verder onderaan de ranking.

8. Lionhard

Lionhard Guest

uhm dat was een grap xatos....

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Echt? Duh!!! _0/

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ach jonge, je moet niet jenke ok? gewoon mond dicht en einde zaak...

2 mensen vinden dit leuk.
  11. Lionhard

Lionhard Guest

jij krijgt van clumsy en mij een reputatie punt _0/

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    eindelijk iemand met verstand :)

13. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heyz chickstalker en/of L2B, ik had van Oniryo gehoord dat jullie wilde clannen :p dus wanneer dan.
    EN over die f*cking penalty's in TOTAAL dus sinds ik splintercell heb ook voor de reset heb ik 11 penalty's gehad :mad: ( maar jah lekker boeiend. Discussie CLOSED ;) ) iK hoor het wel ok.

Ltrzzzzzzz soul & ONi

14. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je sus!! wat een geweld trouwens hier zeg! |:- Ik moet mijn mening over games roepen geweld op toch maar ff herzien ;)
    Het is maar een spelleke mensen _0/ Maar als we toch lekker bezig zijn, clumsy heeft gelijk en die vaatdoek moet niet dom doen 8)

15. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, is goed zeg maar wanneer je kan. Dan overleg ik wel met L2B of hij dan kan. Graag na 20.00, want ik eet meestal laat.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    20:00 Donderdag. Is goed ik ben dan wel ON =)

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens doe toch eens rustig. Niet ruzien. Het is maar een spel. Lionhard doe toch niet zo racistisch. Man het is hier een forum. En waarom neem je de uitdaging niet aan. Dat vind ik echt zielig. Wat zijn jullie toch zielig. Eerst geen mount hospital spelen, cheaters. Wij kunnen geen krauser dus als jullie geen mount hospital kunnen spelen is dat mijn zaak niet. Met Urty( clumsy ninja) heb ik geen probleem maar lionhard doe toch normaal het is maar een game. En rikkel kwam niet vloekend binnen. Hij zei gewoon aub niet deze map. En Xatos. WE HEBBEN ZE GEOWND. We kunnen ze altijd aan. Jullie moeten niet zeuren. Ik heb mijn excuses aangeboden maar jullie nog niet. Doe toxh eens normaal.
    En dat jullie niet willen spelen noem ik ZIELIG. Ik en darkpunker maken jullie in. Juliie hebben de uitdaging niet aangenomen. Wat zielig. Ik heb nog nooit zo'n probleem met iemand gehad.
    Leer dan ook mount hospital spelen als wij krauser proberen.
    Maar nu gewoon zand erover. Eind discussie. Als jullie de uitdaging aanemen fijn , maar als jullie dat niet doen barst maar.

Ps rikkel speelt nu niet, ik speel met darkpunker.

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  18. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom willen jullie geen Mount Hospital (Sabotage) spelen als jullie toch laatste van de ranking lijst willen komen te staan? Neem gew00n die uitdaging aan.. ik heb ook nog eens zin om tegen jullie te spelen.

19. Lionhard

Lionhard Guest

Wat gaan we nu beleven?

Dit is toch te zot voor woorden dit heb ik nog nooit meegemaakt...
    en dan
    uhm.. oke..

en verder: Wie heeft gezegd dat wij geen mount hospital wilde spelen? We hebben geen enkel probleem gemaakt over de map. maar over de game mode omdat wij die gwoon nog nooit gespeeld hebben.
    En als jij zo goed ebnt als je zegt had je ons ook kunnen "Ownen" met normale mode...

en trouwens volgens mij hebben jullie ons in krausers niet een keer dood gekregen... en hadde we in paar minuutjes jullie gewon van de map geveegd...
    dus:
    klopt niet helemaal..
    sterker nog... je kunt er geen bal van... ow jah en de defenitie van "cheaten" ligt volgens mij niet bij het kiezen van een gamemode...

Als je nou gewoon bij het begin dat even had gezegd dan hadden we helemaal nooit problemen gehad... maarja zo slim ben je niet... je hoofddoek knelt zeker je hoofd af...

En de rede waarom wij niet weer tegen jullie willen spelen is simpelweg omdat wij willen spelen voor de fun... en wij eisen niet de oren van het hoofd gescholden te krijgen...
    en dan ook nog eens hier een complete pot staan liegen...

nog 1 quote om het af te leren:
    ik haat het als mensen liegen! je weet best dat hij binnekwam en zei: nee niet deze map doe andere map NU!!! en dan heb ik nogniet eens alles gezegd..

en darkpunker ik heb niks tegen jou maar boxxanna heeft zijn kans gehad...

20. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    daar sluit ik me bij aan. wat boeit het nu of wij de uitdaging aan nemen ja of nee. Snap niet waarom ons dat zielig zou maken |:-

Maja, ik ga der verder geen woorden meer aan vuil maken, xatos, wanneer wilde jij weer spelen dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina