1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je nou gewoon bij het begin dat even had gezegd dan hadden we helemaal nooit problemen gehad... maarja zo slim ben je niet... je hoofddoek knelt zeker je hoofd af...

Kom op zeg. Als ik dit de laatste pagina's zo lees is dit echt te triest voor woorden. Wie er dan ook begonnen is met dit soort gezeik, dit soort opmerkingen vind ik te ver gaan.

Beetje triest dit soort opmerkingen over internet maken vind je ook niet. Valt me op dat iedereen hier zon verschrikkelijk grote stoere bek heeft. Zal wel aan de afstand liggen :{

Ben je stiekem een beetje een duitser of niet? :confused:

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  2. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Firstblitzer tegen wie heb je het nu. Als je het tegen mij had, ik lees het pas.
    En lionhard, we hebben ook gewonnen met neutralazation dus... Maar het intereseert me geen f**k meer. Als jullie neit meer willen spelen, boeien. Het leven gaat door en er zijn genoeg spelers op live :9 . Dus gewoon stopen met deze s**t
    Maar het is gewoon eind discussie. KLAAR. Wat een b******t.

Lionhard kappen met die racistische shit. Kom op zeg. :)

3. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    okay.. als ik een andere partner uitkies wil je dan wel nog tegen mij spelen?
    want de afspraak was eigenlijk dat ik en major m nl tegen jullie zouden spelen maar hij wou om 7uur en ik kon niet en dat zei ik ook tegen hem.. maja.....

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2

Je zegt zelf dat iedereen niet zo racistisch moet doen hier en dat zeg je dat |:- :confused: :{ :eek:

Maarre Darkpunker NL, ik heb verder niks tegen je partner hoor :) maar wrom wil je zo graag tegen ons spelen dan :confused:

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat jullie wat minder goed zijn en dan kunnen ze ook een keertje winnen. He Darkpunker. ;)

6. Lionhard

Lionhard Guest

ik ben geen duitser...
    ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met moslims...

en firstblitzer ik vat dat dan oko op als ene racistische opmerking... dat ik duitser ben...
    dus daarom zeg ik het ook even:

Beetje triest dit soort opmerkingen over internet maken vind je ook niet. Valt me op dat iedereen hier zon verschrikkelijk grote stoere bek heeft. Zal wel aan de afstand liggen...

jezus ik kan r niet bij eerst wijs je mij op een opmerking dan maak je dr zelf 1... omg wat een magool ben je zeg.. wtf... denk na voordat je iets post... omg...

en darkpunker je hebt me in je list... als ik online bn kan je komen maar ik ga geen battles meer regelen... daar ben ik op afgeknapt...

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ey mods, verander deze tread is effe in de ''maak ruzie tread'' |:-
    doe effe normaal allemaal, oke?

8. ULTI_MASTER

ULTI_MASTER Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xatos ik wil nog steeds tegen jou en L2B spelen maar Quick Rick is de laatste tijd niet meer online en als hij online is speelt hij XIII.
    ik zoek anders wel iemand anders.

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Is goed Ulti Master. :)

L2B en ik hebben vanmiddag tegen SoulSleeper en OniRyo gespeeld.

Soulsleeper en OniRyo------------ L2B en ChickStalker

Warehouse: 2 ---------------------- 2
    Museum: 0 ---------------------- 2
    Mount Hospital: 0 --------------------- 1

Dus L2B en ik hebben gewonnen. :D
    Next! ;)

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    @Xatos Ik had een Harde Lag dus ik kwan Serieus Niet normaal Spelen en SoulSleeper had volgens mij ook een Lag maar toen ik jullie nekken hadden kreeg ik ze maar niet en Draaide jullie om :mad: dit vond ik echt geen potje hoor... toen jullie lag hadden hadden we ook gewonnen van jullie dus=)

11. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik had soms ook Lag, maar was niet echt ernstig ofzo en zo vaak ben je niet bij mij in me buurt geweest hoor. En ik heb jullie warehouse potje er toch ook bij gezet. En ik had echt geen lag bij nekken breken. Niet dat ik dat vaak doe. En duh dat wij ons omdraaien denk je nou echt dat ik me zo makkelijk laat pakken? Noob ;) Motion tracker en geluidsensor ownen die shit. Je moet ff niet zeuren je hebt gewoon verdiend verloren.

12. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    waarom spelen jullie dan nog 3 of 4 [weet niet zeker] rondes door :confused:

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    ? als je mij beeld bekeek lagte ik hard =) en ik breekte geen nek dat deed Soul. want ik kwan geen ene nek breken dus=)

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb je toch echt wel vaak mij nek proberen zien te breken hoor.
    Maar wat wil je nu doen dan? Dat we het over doen?

Edit: Lagte Soul ook? Anders ligt het bij jezelf. Want ik had haast geen lag.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Soul Lagte Volgens mij ook mja.
    Edit: Ik had dus heel vaak achter je gaan staan maar ik kwan de heletijd niet je nek breken en ik probeerde t de heletijd en t kwan ook aan mij liggen want ik had me Computer aan en Soul Ook geloof ik

16. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Dan is het je eigen schuld en hebben wij gewonnen. :) Als je het nog een keer wilt doen zeg je het maar.

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [QUOTE=Lionhard]ik ben geen duitser...
    ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met moslims...

en firstblitzer ik vat dat dan oko op als ene racistische opmerking... dat ik duitser ben...
    dus daarom zeg ik het ook even:

Beetje triest dit soort opmerkingen over internet maken vind je ook niet. Valt me op dat iedereen hier zon verschrikkelijk grote stoere bek heeft. Zal wel aan de afstand liggen...

jezus ik kan r niet bij eerst wijs je mij op een opmerking dan maak je dr zelf 1... omg wat een magool ben je zeg.. wtf... denk na voordat je iets post... omg...

Mannetje......je bent toch geen duitser of wel? Die kerel waar jij het tegen hebt is wel turks. Snap je het al een beetje jochie. Ik kwam met dat duitser geintje omdat ze daar (55 jaar geleden) ook goed bezig waren.

Ga me nou niet voor mogool uitschelden jongen. Toont een beetje je trieste niveau aan. Ben je een echte kerel dan kom je dat gewoon ff voor mijn neus zeggen. Je dacht dat je al een hekel had aan moslims? Die hekel kan echt nog veel groter worden jochie. Ga geen mensen dissen die je niet kent.

18. Lionhard

Lionhard Guest

lol je heb wel lef.. met je jochie...

dat jochie kan je beter achterwegen laten...
    ik ben 2 koppen groter en ik bats je zo in eklaar.. (dat is geen patserij maar gewoon even zeggen waar t op staat)

en je weet niet eens of ik wel of geen duitser ben... hoe weet je dat nou?
    miss zijn me ouders wel naar nederland verhuist...

Dus ook voor jou: ga geen mensen dissen die je niet kent.

ps als je idd wilt dat ik dat voor je neus zeg kom dan even langs..

19. tha masterkjel!

tha masterkjel! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha eeej chickstalker nou ga je toch ook zeker wel vertellen da ik
    KICKASSKJEL LEVEL 9 MET TEMPIE LEVEL 6!
    JULLIE HEBBEN GEOWND!!!! jah jah en waar is die grote mond nou van jou chikkie en toen na 2 potjes dik te hbebn verloren ging je weg beetje triest maat! maar jah ik zie je nog wel he!

20. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt iets voor Chickstalker om weg tegaan na een zware ass-whooping...
    Maar met Tempie kan je goed gamen, ook al is tegen hem spelen vrij moeilijk.
    Maar niet onmogelijk...!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina