Splintercell: Pandora Tomorrow: 2 vs 2 Duel

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Headcollector1, 8 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    vecht het gewoon lekker uit tijdens een potje sc2 op live, net zo makkelijk :)

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm... leuk, ik denk, wow 5 nieuwe pagina's aan Splinter Cell replys. Dus ik ga ze ff lezen. En in alle 5 staat er niks anders in dan alleen maar schelden. Dus ik denk dat het handig als we gewoon ff met ze allen kappen, en weer verder praten over Splinter Cell. Dat ruzien doe je maar over de pm.

Btw, iemand iets gehoord over dat de scores weer gereset gaan worden? Er was laatst iemand die dat zei.

3. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hetgeen wat ik op de laatste pagina's gelezen heb wel zo belachelijk dat ik mezelf afvraag hoe je het je strot uitkrijgt, Lionhard. Ten eerste, je spot met andermans geloofsovertuiging alsof het niks is en naar mijn mening had je al lang van het forum gebanned moeten worden. En ten tweede, je spot met mijn vrienden.

Respectloos...

Deze wil ik nog even toelichten: Nadat ik me in jouw (oh zo beperkte) denkvermogen verplaatst had kwam ik tot de conclusie dat je doelde op het woord "mongool". Wij zitten immers op een andere intellectuele golflengte. Mongool, een totaal misplaatst woord kijkende naar de context want ik meen dat Heerlen niet tussen China en Siberiƫ ligt. Het woord "mong" betekent "dapper" en we hebben het nog helemaal niet gehad over het feit dat Major hier een buitenlander is en het erg dapper is dat hij zich zo staande weet te houden tussen al deze neo-nazi georiƫnteerde schepsels waarvan jij, hoe verrassend het ook klinkt, nog niet de grootste bent.

Heil Lionhard... Heil Lionhard... Heil Lionhard (de zoveelste kortzichtige persoon met een kronkel in z'n kop van heb ik jou daar!)

Peace.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heren,

Het is een game (=spel). Neem het niet al te serieus dunkt me. Wel vind ik deze draad (zoals door Thomas mooi verwoord) vervuilt tot op het bot.

Schoonmaken schiet niet op, omdat deze dan zo goed als gedelete kan worden, dus een slotje.

Helaas, want het idee achter de thread spreekt mij wel aan. Omdat ik mij realiseer dat ik ook goedwillende benadeel, sta ik ook niet onwelwillend tegenover een nieuw initiatief. Meld het per pm aan mij, zodat ik de opzet kan bekijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina