Oud of nieuw? Hoe dan ook..ziet er bruut uit. Maar ik haal niet twee racers tegelijk...Blur gaat voor, wat een fun heb ik met die beta, niet normaaaaal!
Ziet er best tof uit. Hoop alleen niet dat het te frustrerend is als je voorop rijdt en je al die obstakels voor je neus krijgt. Wil hier ook wel een demo van.
Anders ik wel! Blur verrastte me door de goede graphics, maar het rijgedrag was toch wel zeer onder de maat, waren de races erg kort en vond het snel een beetje eentonig worden. Hopelijk stelt Split Second mij niet teleur. De filmpjes vond ik waanzinnig mooi.
Kon het niet laten om een filmpje te maken. Even uploaden. Ik vind de auto wel wat zwaar sturen. En minder chaos dan bij Blur.
Ben erg benieuwd wie de strijd gaat winnen. Blur heeft al lange tijd een demo/bèta en nu komt die van Split/Second pas. Split/Second komt daarentegen wel weer een week eerder uit en beide hebben ze een retail van 49.99. Zelf heb ik Blur al besteld en deze komt later misschien nog in huis, maar als de demo van dit spel eerder kwam dan was het misschien dit spel geworden.
Download staat aan, heb wel even zin om hem te testen. Zal mij benieuwen wat mij beter gaat bevallen. Blur of S/S
yay. [ Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid. ] Ik weet het niet... Een leuke game maar ik vind het moeilijk om een vergelijking te trekken met Blur. Die demo/beta was online met races van 20 man. Dit is racen tegen de CPU met maar 8 man. Totaal andere feel. Ze hadden er beter een MP demo van kunnen maken.
Demo even gespeeld, en ziet er schitterend uit en speelt ook wel lekker, maar ik hou nooit zo van racegames waarbij je tegenstanders kunt wegschieten enzo... Ik werd wel meteen 1ste (difficulty zal wel niet zo hoog staan), en het is op zich wel 'aardig', maar niet echt iets voor mij. Qua 'look/feel' doet het me trouwens een klein beetje denken aan Motorhead.
motorhead inderdaad.. grappig. Speelt lekker weg, wel wat log maar ik vindt het beel interresanter dan blur tot dusver... ziet er ook wat flitsender uit. Denk niet dat ik deze voor de volle mep zou kopen, maar slecht is het niet.