1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Split/Second

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 mrt 2009.

1. jANSEN 007

jANSEN 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het comentaar niet zo van iedereen , ik moet zeggen tof spel beetje burnout stijl.
    Ga het spel echt wel halen zodra ie er is \o/.
    Maar inderdaat als je voorop rijd dan heb je weinig aan de actie maar het stuurt lekker !

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het hele idee erachter is dat je auto's unlockt die je later online kunt gebruiken, dat heeft nu dus ook geen zin meer want je voordeel ben je nu toch kwijt. Hele vage zet dit, imo.

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo tijdje geleden gespeelt en na 1 lap al uitgezet.
    vond er helemaal niets aan.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De game is echt heel erg tof!
    Ik blijf de demo maar spelen :D

Het is dat ik vrijdag Red Dead Redemption en ModNation Racers al ga halen, anders had ik deze zeker weten gekocht :)

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De auto's rijden zeker stukken beter als in Blur, want daarin voelt het helemaal niet als autorijden.
    Dat had net zo goed ruimteschepen ala Wipeout HD kunnen zijn.

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]100330[/GT]

Demo sprak me niet aan... maar dit ziet er dan toch weer stoer uit.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is ook mijn probleem. :+

Eerst was ik er 100% zeker van dat het Blur zou worden, maar van S/S hoor ik zo veel positieve verhalen dat ik nu toch weer begin te twijfelen.
    Als Gamehubs nou toch eens wat goedkoper was met Blur (en S/S :p) Haalde ik ze gewoon beide.

Ik neig nog steeds naar Blur, maar toch... *twijfel*

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze lijkt me SP een stuk leuker dan Blur...
    Als deze rond de 25€ mark ligt bij Zavvi ofzo, dan haal ik hem wel, Leuk voor tussendoor.

Offtopic;
    er komen teveel goede games uit, is gewoon niet allemaal meer te spelen voor mij...

Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Verrader :mad: Ik heb Blur voor 39 op de release dus dat lijkt me verder geen probleem... Van Blur weet je tenminste zeker dat je hem tof gaat vinden. Volgens mij ben ik onderhand de enige die hem nog haalt.

Sinds die "unlock all" download hoef ik S/S niet meer direct in ieder geval. Sowieso vraag ik me nog altijd af hoe lang dit spel leuk blijft met dit aantal tracks, als je het echt wat intensiever gaat spelen i.p.v. alleen even tussendoor.

11. James Pond

James Pond Guest

Maar er zijn ook nog best veel andere modes toch?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog niemand of niks verraden. :'-( Blur is denk ik nog steeds de leukere game, maar S/S begint gewoon steeds aantrekkelijker te worden. Door de positieve verhalen, en het aantal verschillende modes buiten het normale racen om.
    Dat rubberbanding is dan wel iets wat ongelooflijk kut is :x

€39 voor Blur, zeker bij de FRS met addiscount nog?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    49 - 5 euro kortinscode - ANWB korting. Maar Blur heeft ook genoeg modi in de singleplayer. Rubberbanding is iets wat een racer echt kan verzieken en ik snap ook niet dat het nog steeds zoveel voorkomt en hoop nog altijd dat Blur het niet heeft.

Op audio en visueel gebied loopt S/S wel mijlenver voor op Blur, dat blijkt ook weer uit de review van GT, die weer erg netjes is zoals altijd. Als deze nu gewoon 2-3 maanden na elkaar uitkwamen dan was de keuze zo veel makkelijker. Tussen Blur en Reach zit nog een aardig gat, aangezien ik vrees voor Crackdown 2, dus ik denk dat hij over 1-2 maanden wel hier in huis gaat komen, waarschijnlijk via de Bazar. Gelukkig dat die demo zo karig was, anders was de keuze nog lastiger.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoezo, genoeg mensen willen nog Blur? Ik vind dit er alleen steeds positiever uit zien. Misschien dat die gimmick toch nog interessant wordt als iedereen op de baan weet welke valstrikken bestaan. Iets meer banen (in de vorm van DLC?) is welkom.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb vandaag Split Second gehaald en hij is me toch een partij vet, allejezus kan ik alleen maar zeggen. hij is idd een stuk pittiger dan de demo was :D

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die rubberbanding is echt erg 8) (Op 2.10)

Hij zegt dat hij daar 9sec. voor ligt en opeens wordt hij ingehaald en die auto gaat ook nog eens sneller, dat is toch wel iets te veel van het goede. Het lijkt me dat ze dat nog gaan patchen, ook al is het de singleplayer.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ziet er toch leuk uit. De lightning is heel, heel mooi. Burnout en NFS hadden overigens ook rubberband AI.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Burnout 3 had het inderdaad ook, alleen was dat wel minder. Daar lag je bijvoorbeeld 10sec. voor en een paar seconden later nog maar 4, maar het gat bleef er altijd. Bij Paradise was er volgens mij geen rubberband AI, althans ik heb het niet gemerkt. Als ik de gameplay filmpjes zie van S/S en de reviews lees dan is het wel een negatief kenmerk van de SP dat er uitspringt. Toch zonde, want voor de rest is het allemaal zeer degelijk. Ik snap wel dat ontwikkelaars ervoor kiezen maar het lijkt me toch niet heel lastig om de juiste balance te vinden hierin.

Toch geeft het wel weer aan dat S/S meer is dan ik ervan had verwacht na de demo want verder kan ik er niet heel kritisch over zijn na het lezen van de reviews, het spelen van de demo en het zien van de gameplay video's. Die rubberbanding is eigenlijk het enige negatieve wat me opvalt, op het aantal tracks na.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Indeed. Ik zou nog wat meer banen willen hebben. De grafische stijl en lightning spreken mij heel erg aan en wat dat betreft meer dan bij Blur.

Ik denk dat die rubberband AI vooral gedaan is om de actie erin te houden. What's the fun als je die boost opspaart en je ligt continue een ronde voor of achter en er zijn geen tegenstanders te bekennen?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dit is niet meer de actie erin houden, wat S/S doet is gewoon cheaten. :mad:

Ook hier weer...:
    Toch ook zoals ik al dacht nav de demo wordt het 'saai' omdat de Powerplays nooit veranderen. Je weet wat je kan verwachten.

Conclusie:

Deel Deze Pagina