[SPOILERS!] Halo 2 Speculaties via de Boeken

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 17 aug 2004.

1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar de Master Chief is toch nog niet op Aarde aangekomen? Of heb ik dat nou verkeerd gelezen? Er kan nog zo gigantisch veel tussen het einde van First Strike en het begin van Halo 2 gebeuren... En ik ben idd benieuwd of en hoe ze het verhaal van de boeken in de game gaan verwerken (als ze dat doen). Duidelijk ik wel dat de Covies op aarde aankomen, maar hoe ze die gaan afweren... Wow... DE GAME MOET NU UITKOMEN!!!

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar zo de MAC guns ontwijken bedoelde ik eigenlijk niet. Ik was niet echt duidelijk:eek: In First Strike staat dat Cortana ontdekt heeft dat als de Covenant hun slipstreametechniek goed gebruiken, ze dan in de atmosfeer kunnen landen, voorbij de MAC guns.

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Aan het einde van the first strike vliegt de MC met Johnson, Cortana, Will, Fred en Linda terug naar de aarde in de Gettysburg.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou... je ziet in dat 1e filmpje van Halo 2 dat hij uit de gettysburg springt toch geen andere Spartan's, misschien zijn die in een Pelican ofzo naar de aarde gegaan om daat de generatoren te verdedigen terwijl de MC aan boord van die Covvie Cruiser gaat.
    Misschien is er onderweg vanaf de plaats bij de Unyielding Hierophant tot aan de aarde wel wat gebeurd...dat kan best(zal wel niet, maar zou kunnen).

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ow ja |:-

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat net zo te denken. Misschien heeft Ackerson nieuwe spartans gemaakt en wordt dat je 'geheime' vijand.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    we weten trouwens niet of dat schip uit de herfst trailer uberhaupt de Ghettysburg is..als de andere SPartaans weg zijn, hoeft hij ook niet per se op de GB gebleven te zijn...

Deel Deze Pagina