Dit topic heb ik niet gemaakt om mensen te ontmoedigen, juist om te helpen. Ik ben ongeveer 25 -30 uur bezig geweest met het uitspelen van het spel op legendary. Maar dat betekent niet dat anderen er ook zo lang over doen. Als je online al lekker gaat, de wapens goed kent enzo, dan knal je je overal snel doorheen.
Missie 2 komt neer op de helft overslaan door er langs te racen, het eerste gevecht bijvoorbeeld kan je gewoon skippen. En zo zijn er zoveel gevechten in de 2de missie die je niet hoeft te doen.
Halo op legendary, tja je speelt dan echt voor het uitspelen op legendary. Je gaat niet genieten van de sfeer of andere dingen. Het is tactisch kijken, hoe kom ik aan het einde, waar zijn ai foutjes etc etc. Als je wilt genieten van Halo op legendary dan is 4 player co-op 10 keer zo leuk
Hier ben ik wel eerlijk in, ik vond solo on legendary NIET leuk, ook niet dat je zegt uitdagend. Ik zat vaak van "nah dat is onzin enzo" via xbox live hoorde ik ook veel gevloek. 20 keer dood gaan op één stukje om dat je met 2 rot wapens zit omdat je net een checkpoint hebt gehaald is bv ook niet leuk. Maarja, de voldoening als je 't dan hebt uitgespeeld op legendary is wel weer groot. Voor mij ongeveer vergelijkbaar met het uitspelen van de Mile High Club bij COD 4.
Klik om te vergroten...