1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[SPOILERS] Halo Reach: Solo on Legendary

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MetalSonic, 26 sep 2010.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hahaha, dat is balen....


    Heb na Legendary de andere achievements gehaald op normal..... echt dan vlieg je door de missie heen. Gewoon rennen en elites stampen.
     
  2. Forty

    Forty Guest

    fail.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat had ik ook 2x, 1 keer op Normal en een keer op Heroic :F:
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ach ja, net de daily gedaan en 6 skulls aangezet..... behalve de goede!!! :x
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Totaal oneens, vond het zelf echt weinig voorstellen. Ben er zondag mee begonnen en had dinsdag de achievements binnen. Moet zelf zeggen dat ik het niet zoveel vond voorstellen.

    En ook ik ben niet goed in Halo. Game stond ook niet zozeer op het verlanglijstje, totdat de €50 cashback actie icm. 360 slim in de picture kwam :)

    Klein detail met evt. wat spoilers
    Die rare vliegunits zorgen voor extra shielding voor de vijand toch? Engineers ofzo heten die? In de laatste missie, wanneer je die turret moet bemannen, daar zat ik even klem, omdat ik niet wist dat je shielding van die gasten kon uitschakelen door engineers te killen. Heb toen de hele missie opnieuw gespeeld :emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, dat is ook nieuw in dit deel. In ODST zaten ook engineers maar daar zorgden ze nog niet voor schilden volgens mij

    Ik vond Reach niet 1 van de moeilijkste Halo's op Legendary Misschien op ODST na wel de makkelijkste. Toch vind ik het wel leuk dat ze er een achievement in hebben gedaan die je beloond als je in je eentje alle misschien op Legendary haalt.

    In Halo 3 vloog iedereen er volgens mij gewoon lekker simpel met zn 4en doorheen.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet eerlijk zeggen dat ik eerste level in coop (via live) met z'n twee-en moeilijker vond dat wanneer ik het alleen speelde.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het schijnt ook dat Reach de moeilijkheid omhoog schaalt als je met meer spelers bent , Halo 3 deed dat nog niet.

    Ik heb Reach ook in co-op uitgespeeld en denk dat ik solo toch wat lastiger vond. In Co-op heb je een maatje bij je die (hopelijk) een stuk beter samenwerkt dan de a.i . Dus constant de noob combo uitvoeren op de sterkere vijanden is dan een fluitje van een cent.

    En daar komt nog bij dat je elkaar weer kunt laten spawnen. Dat maakt het toch wel een stukje simpeler
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Spoilers in deze thread zijn een beetje overbodig, zie titel. ;)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jawel, dat deden ze wel. Maar het was soms niet zo duidelijk als hier.
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    dat gaat je nog mee vallen geloof me :9
    met 2 man kwamen we ergens met allemaal grunts van die gasten met die rooie schilden en 6 elites geloof ik dat was nog best lastig

    toen ik me eentje aan dat stuk toekwam scheet ik zowat in me broek dacht dit word niks :+ 2 elites stonden er maar :p appeltje eitje *)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb een paar, van de laatste missies, ook coop legandary gedaan en dat viel idd tegen qua tegenstanders..... veel meer dan solo.

    Enkel vond ik het nog steeds een stuk eenvoudiger in coop. Precies de redenen die al omschreven zijn. Een leid af de ander killed ze.... en in sommige delen even op elkaar wachten voor de respawn.


    Heb nu al een paar keer een missie over gedaan op Heroic en Normal, maar dat gaat overigens nu wel erg makkelijk (zelfs met 6 skulls aan)!!! Ben blij dat ik Legandary heb gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem uitgespeeld op legendary zonder ook maar 1 keer een plasma pistol te gebruiken. Niet om tof te doen ofzo, helemaal niet; ik heb er gewoon niet aan gedacht 8)

    Haha en ik vind het gewoon gare guns.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    damn, hoe leg je die 4 elite generals aan het eind dan om? Fuel rod gun ammo sparen?
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In die ruimte is aan het begin nog een DMR, verder natuurlijk weer plasma pistol+ (iets anders) ik heb hier ook gebruik gemaakt van de holo gram armour.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik had denk ik veel mazzel....


    Eerst naar binnen geschoten met een granaatlauncher van de covenant. Vervolgens links in het gangpad de DMR pakken. Snel doorlopen dan niet naar binnen maar aan de zijkant wachten. Dan komt de tweede naar binnen... plak, boem,.... plak boom; Dood.
    Terug gelopen en met de DMR nummer drie. Vervolgens ben ik naar gewoon naar boven gerend al schietend en geswitched naar het zwaard en hoppa!!\o/

    Leek net of ik goed was! :lol:
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister tot de 8ste missie gekomen op Legendary solo, viel tot nu toe best mee, een paar stukjes die wel vervelend waren, maar kijk het minste uit naar die missie dat je met die turrets je base moet verdedigen in die ondergrondse grot. Volgens mij gaat dat een kut stuk worden met die wraiths die steeds schieten en dan de brutes en elites die allemaal naar je toe komen.

    Hopelijk vandaag dan op Legendary solo uitgespeeld :thumbs:

    (Moet tot nu toe wel zeggen dat ik halo 3 op Legendary destijds moeilijker vond en halo ODST is alleen Legendary een stuk moeilijker, vooral de momenten dat je moest defenden.)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat stuk met de turrets is niet zo lastig. Je moet je niet midden in de actie gooien. Jet-pack pakken en bovenop een gebouw gaan staan. Zo nu en dan een kill maken en de waves afwachten. Kwestie van tijd.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat was idd een simpel stuk.... gewoon een kwestie van wachten.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    oeps...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010

Deel Deze Pagina