Ik heb ook de Spaanse versie van de songtitel Klinkt super wreeeeed hahahahahahahahahahahahaha Weet iemand of het ook een Live Enabled game is? Hoop dat je ook gewoon de NL stemmen erin hebt, die vindt ik namelijk beter dan de Engelse.
Wat denk je nou zelf? het is een singleplayer game, een platformer, dat soort games zijn niet geschikt voor xbox live. En de game word gemaakt THQ een amerikaans bedrijf, die stoppen er echt geen Nederlandse stemmen in. Volgens mij bestaan er geen eens niet Nederlandse games met Nederlandse stemmen, daarvoor zijn wij gewoon een te klein land. Maar ik geef je gelijk dat de Nederlandse stemmen veel leuker zijn dan de engelse.
Deze game word echt lol (vette spongebob humor!), hopelijk kan je krabburgers bakken ofzo , mischien ga ik wel kopen
Ahem... deze game lijkt me dus niks, veels te speels both qua grafix en gameplay... Overigens is dit het enige dak met spongebob wil doen: ...maar dat terzijde
dan zit er gewoon een extra gaatje bij ( tip gebruik iets explosief anti-tank granaat ofzo) maar wat voor game is het eigenlijk en wat is je missie? is het een soort gta alleen dan in spongebob zijn stad en niet zo wreed? alhoewel zou wel leuk zijn om effe die hamburger tent van meneer krab te verbouwen door er effe een molotov coktail naar binnen te gooien.. crabe flambee staat er op het gerecht
De echte vraag is: hoe kan die spons ooit leven. Eigelijk is een spons een organisme, maar is onder de douche al weer van die functie ontheven ... Maar goed dan is et dus dood....
hoe kan goku schieten met energie kijk nog zo'n vraag wat dacht je van zo'n antwoord..: het is een tekenflim in tekenfilms kan alles snappie?
ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor
spijtig. normaal vind ik de engelse versies veel beter maar bij spongebob is het nederlands echt veel leuker
Ja daarom! Ik hoop zo erg dat Spongebob ook NL talig wordt want ik neem aan dat men ook wilt dat kleinere kinderen die graag Nickelodeon kijken dat spel kunnen spelen. Ik geef het best wel kans omdat ze in Amerika heus wel weten dat Nickelodeon in NL populair is en een eigen zender heeft.