Kan wel. Heb al een site gevonden waar het geloof ik zonder creditcard kan, maar daar betaal je dan weer meer dan 50 euro. Ze halen ze uit Engeland trouwens....
sponge bob is te gek!!!!!!! je kan hem wel al op www.bol.com kopen. het is een hele goeie site, ik koop daar regelmatig.(tip) je krijgt hem dan ongeveer over 2 tot 3 weken.
ik heb deze game, en hij is echt vet grappig. Alles is engels gesproken maar het is zeker funny en NIET makkelijk.
Ik denk dat ik em of voor kerst krijg, of zelf bestel bij play.com (16,99 pond, is ongeveer €25). Zal geen fantastische game zijn, verwacht ik ook niet, maar het gaat om de humor, en ik heb geen platformer dus
Ook al is het een bout game als de goeie ouwe spongebob humor er maar in zit haal ik deze zeker*) Ik ben er klaar voor!!
Heeft iemand hem al gespeeld ofzo? Ik wil meningen horen! Kzit te twijfelen of ik um ook zal kopen namelijk.
Genoeg previews op het web. Cijfers zijn wisselend maar komen niet boven de 8 uit (voor zover ik gezien heb).
Jah klopt, cijfers variëren van de 5 tot 7/8 ofzo. Met als gemiddelde een 6,69 (gamerankings.com -->http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914952.asp) Hij krijg zelfs 1 keer een 82,5
Als zijn stem erin zit en je zo'n skweek geluid hoort bij elke stap die hij zet dan vind ik het al genoeg humor om te kopen. Spongebob