Hij is al in Europa. Ook in Nederland. Heb hem via Bol.com besteld en hij is GEWELDIG!! Alleen dat voorfilmpje al Verder heel veel humor..
Heej! Ik heb hem in Venlo bij intertoys gezien. Was voor XBox en PS2. Er liep een demo voor PS2, zag er wel leuk uit. Ligt daar voor 37 euro voor XBox. Wat ik ervan moet denken weet ik niet, k heb de demo niet gespeeld.
Daar kan je toch games spelen? Althans onlangs nog wel want er is een game gedeelte. Maargoed Mij lijkt het een leuke game. Veel dingen herken je uit de serie. De humor etc... Eerst een reviewtje lezen en dan denk ik aanschaffen
ik wist wel al dat ie via www.bol.com is. ik gaf juist de hint in deze tread. alleen ik weet nie of ik hem wel via bol.com ga kopen. ik w8 nog wel ff op reviews en previews.
vind de stem van Spongebob in het Nederlands leuker.. Ben nu met Sandy downtown bikini bottem om een antenne te verwisselen trouwens
release datum volgens de uitgever van het spel op die zijn site http://www.thq.de/ is de release datum valatijns dag 2004 Titel: SpongeBob: Battle for Bikini Bottom Format: Xbox Genre: Jump-n-Run Release: February 13. 2004 Language Game/Manual: Englisch/Deutsch dus dat duurt nog een klein maandje en wie beweert hem eerder te hebben gezien heeft de ps2 game gezien die was november 2003 al uit