Ik heb de engelse en moet zeggen ziet er goed uit, zeer leuk om te spelen. zit humor in enzo en is helemaal neit zo makkelijk. Echt leuke game. Zit nu alleen ff vast in het industrial park.
ik weet niet of julie het al wetten maar op nedgame ku je hem al bestelen voor € 34,99 http://www.nedgame.com/
Nedgame rulezz Gameshop of the year PU awards 2003 alleen jammer dat ie alleen in apeldoorn en groningen zit maarja ik woon in apeldoorn
ik heb de engelse versie, het spel lijkt me best groot, ik zit na een uurtje of 2 spelen nog maar op 5 %. wel grappig, de nederlandse versie lijkt me leuker, door de humor. het spel is ook erg herkenbaar, je ziet het zoals op tv.
ik hoop dat er gewoon net zoals in crash nitro kart een nederlandse taal optie in zit, met de originele stemmen uit de serie. zou cker lauw zijn. k schijt op de engelse versie.
nee jammer genoeg nog niet, wel een engelse, ik denk er oevr om de nerderlandse (als die met nederlandse stemmen is) ook aan te schaffen
Nederlandse versie!? Weet er nu al iemand zeker of er een versie komt met de Nederlandse stemmen ? Ik snap het namelijk nu niet meer... En zoja, wannneer dan?
Ik heb hem nu besteld bij Play.com Dat van die nederlandse stemmen zou ik ook wel willen weten, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Als het wel zo is dan zou dat goed nieuws zijn voor mijn schoonzusje van 6
misschien wel, ik denk wel dat de game een redelijk groot publiek aanspreekt. want: het is een erg goede game, wat mij betreft 1 van de best platformers voor xbox.voor sponge bob fans een absolute must-have. leuk voor kleine kinderen. dus wie weet
Wie doet er mee met een mailbom naar power unlimited en xboxmagazine om te zeggen dat ze hem moeten reviewen? Heeft iemand de emailadressen dan? Daar ben ik weer te lui voor om op te zoeken...