Spongebob Squarepants

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door L.A., 13 nov 2003.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok, het is misschien een beetje kinderachtig, maar toch ben ik een groot fan van Spongebob. Aangezien het op het moment erg populair is verwacht dat er vast wel meer mensen zijn die het met mij eens zijn..
    Ik heb dan ook bijna alle afleveringen gezien; vooral in het engels want die vind ik persoonlijk leuker. 'Rock Bottom'vind ik een van de leukste. Dat Spongebob met Patrick naar 'handschoenland ofzo gaat' geweldig.
    Maar nou zie ik steeds in die lijst in XBM staan dat er ook een game van Spongebob komt. Weet iemand hier iets meer van?
    Plaats hier ook alles wat je wil wat met Spongebob te maken heeft...:cool:

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Was al een oude draad over.. Klik

Hij lijkt me wel vet, maar er komen te veel echte toppers uit op het moment. :)

/ Zie nu pas dat de thread in ASEL staat. :cool:

Op TV is het natuurlijk megavet, de ontzettende domheid ervan maakt het leuk (wat overigens niet voor alle domme cartoons geld). Opvallend dat beide de Engelse en Nederlandse versies zo fijn luisteren, normaal gesproken zijn de Nederlandse vertalingen niet uit te staan.

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Kicken.com kan je de Spongebob Satisfaction Mix downloaden.

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een fan van Spongebob. Samen met Blexx kijk ik soms zelf om half 3 's nachts naar deze vierkante spons. Alleen denk ik dat een game van Spongebob echt geweldig kan zijn. Ik vind tekenfilms wel leuk maar al die disney games zijn ook niet echt leuk, dus betwijfel ik of deze game dan wel wat wordt

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind het ook een vette cartoon heerlijk dom idd. En de hoofdpersoon heeft tenminste gewoon geluk enzo. Alles is happy en zo hoort het in zon programma.

6. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou van sponsie bob.

ren & stimpy ownen toch echt 10x harder.

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Het spel het Sponge bob square pants: Battle for bikini bottom. Is een "budget" game, kost bij de Play.com maar 16 POND :D (€25) :cool:

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga 'm denk ik bij play.com bestellen :cool:

9. PromoStyle

PromoStyle Guest

Plankton is echt t vetst!!! Ik vind Sponche Bob in t nederlands maar een beetje irritant maar in t engels is ie wel vet. Patrick is in t nederlands vetter.

Maar Plankton blijft t vetst.

10. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het ook tof. in engels is het veel leuker maar octo klinkt in het engels een beetje lomp

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Spongebob is lachen! Echt te gek. Die ene afleverning waar Spongebob iedereens dromen gaat bezoek en dat ie dan bij Patrick komt. Die vervolgens alleen maar op zo'n zeepaardje wilt rijden.8)

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand toevallig of er een DVD serie van uit is in NL met evt. de NL stemmen zelfs :) . Kan ik het bekijken wanneer ik maar wil met biosgeluid :D

13. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft iedereen tegen nederlands.
    dit si de enige tekenfilmserie die ik leuker vind n t nederlands
    ik ben er klaar voor!!!!

14. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    word nederlandse is leuker
    die irritante lach is zo goed en die domme stem van patrick en die zeurderige stem van octo geweldig
    btw in den haag gameshop heb ik vanmiddag dat spel voor de pc gezien voor 30 euro. maar die serie iis zo fucking vet heb egt bijna alles al meer dan 3x gezien (wat ze uigezonden hebben dan) alleen jammer dat de uitzendtijden steeds veranderen. er komt trouwens ook een film van check imdb.com spongebob weekend is ook volgend weekend de vorige keer was ook leuk heb ik op 1 dag 40 afleveringen gezien...

15. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Spongebob is de beste serie die er is zeker dat ene deel dat ie gaat zingen en opeens zo'n vet jaren 80 (denk ik:confused: )stem heeft (moeten ze op zo'n rugby veld zingen)maar vind de Nederlande stemmen toch vetter dan de Engelse.

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o die aflevering is band geeks die is idd geweldig
    Octo: Speelt er iemand van jullie een instrument?
    Patrick: Is een appel een instrument?

alleen dan was het geen appel maar een ander raar voorwerp :p

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    De aflevering dat Spongebob en patrick spelen dat ze bij de politie zitten is echt de beste!

18. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o die van klaarover dat vin ik ook 1 van de leukste
    Patrick zit op het dak spongebob roept van beneden naar patrick
    Patrick: Mijn ijsje, het praat!

19. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    gerrit de slak is de leukste van allemaal,haha

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei! Dat ik deze thread niet eerder gezien heb. :D Spongebob is echt vet!! Heb tot nu toe al heel wat afleveringen gezien, en ze zijn allemaal weer even droog. Die van Squidward als 'spook' vond ik denk 'k toch wel het best. :9

Engelse versie ownt de Nederlandse btw..

Deel Deze Pagina