Ik heb een probleempje met het geluid. Het geluid op de hoofdtelefoon kraakt, het klinkt overstuur. Nog iemand dat probleem? Verder kan ik nog niet veel zeggen over het spel, heb hem net geinstalleerd
heeft iemand de galactic ed al binnen had hem gereserveerd bij dynabyte maar ze hebben hem nog steeds niet in huis ?
Mag nu met mijn poppetje aan land, dus gaat hij laden. Zwart beeld. Ik doe Ctrl+alt+del, druk op annuleren en laden gaat verder. Na nog 7x hetzelfde hoor ik een muziekje en staat mijn poppetje denk ik aan het land, maar het beeld blijft zwart. Kan dus niet meer verder.. Ook als ik herstart blijft hij op dat punt zwart. Nog iemand hier last van?
Zojuist de GE van Consoleshop ontvangen Was heel lang spannend of ie ging aankomen, maar hij is er dan eindelijk
aah ik zit nu echt te twijfelen of ik spore zal kopen, alleen 1 ding vraag ik me nog af... Kan je met spore ook online veel dingen doen? of is het echt alleen maar veel offline?? Edit: Ik weet niet of het ergens in dit forum staat, maar scheelt de gewone editie veel van de Galactic edition?
eerste vraag: voorlopig niet veel online helaas, maar ik hoop wel dat ze daar nog iets mee gaan doen... tweede vraag: posters, making of dvd'tje en dat soort spul
oow oke he thanks voor je antwoord, ik weet nog niet zeker of ik spore ga kopen maar als ik hem koop, koop ik de gewone editie
Ik ben nu in de tweede fase beland en heb al 3 of 4 keer mijn wezen totaal omgegooid. Het blijft tof om alles weer te tweaken. Ben nog steeds niet tevreden
Heb ik dus ook.. Kheb nu ALLE items in 2e fase (2e fase gewoon opnieuw gedaan, zonder eerst celfase te doen).. Maarrehm er zijn soms van die epic beesten met health 1000! Hoe versla je die? Ben wel beniewd wat je daravoor krijgt