Whahahahaha wat leip! Vraagje: Als ik naar tribe fase ga.. Dan maakt het tog niet meer uit welke handen etc ik nam? Kan ik gewoon de mooiste nemen, aangezien het niet meer uitmaakt kwa specs. Daarmee bedoel ik dingen als 'Strike 4, charm 3 etc..' Ik kan gewoon alles kiezen, want in andere fases heb je het niet meer nodig, toch?
Creature Creator is egt gweldig Haha je kunt zulke leipe shit maken! Ben nog steeds niet begonnen aan Stamfase.. Die daarvoor gaat wel vervelen na een tijdje, maar ik ben dara eigenlijk niet veel mee bezig. Ik noem het.. Epic fail! Whahah Wel wat dingen gezien die (denk ik) op Xbox achievements worden: - Vernietig 20 volken - Heb 20 volken als vriend - Eet van meer dan 100 andere creatures.. Dat soort dingen.
Gedownload? Damn, ik hoop dat morgen de GE wordt geleverd zeg Denk je hem op de release te kunnen spelen, krijg je dit! Meer winkels hebben het probleem met het leveren van de GE. Ook veel internet winkels :{
Zo gek vind ik dat niet hoor. Ik had er ook meer van verwacht, zit nu in de tribal fase. maar je doet constant hetzelfde, het is even leuk .. maar na een paar uur gaat het gewoon vervelen. Leuk concept Gemiste kans, weer verpest door het grote geld van EA
Wacht gewoon even af, ik hoor van meer mensen dat het tot en met de tribal fase een beetje hetzelfde is, maar dat het daarna geweldig wordt. Omdat je ineens veel meer kan. Meer dingen bouwen en echt op onderzoek uit gaan en later natuurlijk andere werelden gaan verkennen
Wordt niet echt op prijs gesteld of wel als ik de game niet goed vind. Heb net een paar uur gespeeld en vond het inderdaad een beetje herhaaldelijk aanvoelen. Ik ga nog wel even doorspelen tot de eindfase. Halotrooper ik begrijp dat je een grote fan bent maar niet iedereen kan de game goed vinden, dat je dat even weet
Het mooie is dat het spel telkens ook echt mee evolueerd, speelstijl verandert per fase, is best leuk. Alleen is het wel té simpel uitgewerkt.. echt zo makkelijk om te winnen (helaas)
Het komt gewoon een beetje raar over. Een game kopen voor 50 euro, terwijl je er niet eens zo heel veel van verwacht. Ik kan hier 2 dingen bij denken. Of je verwacht er niet zo veel van, omdat je niet weet wat voor een game het is. Of je verwacht er niet zo veel van omdat je van te voren al verwacht dat het een rot game is. (Wat overdreven gezegd) Je gaat ook geen schoenen kopen als je al van te voren verwacht dat ze niet lekker gaan zitten.. of wel?
Zie ik hier allemaal mensen die de game al hebben en die van mij is nog niet eens verzonden Gelukkig is het feit dat het de GE is een beetje verzachtend.
de GE is een flinke fuckup van EA, veel problemen met de regkeys, etc, en ze worden gewoon veel later geleverd, ik speel al sinds dinsdag...
Ja Zo denk ik er ook over, ik heb hetzelfde probleem Het is idd erg slecht geregeld, als ik hem reserveer via EA zelf mag ik ook wel verwachten dat ik hem dan op de release heb. Juist degene die Spore het liefste willen spelen moeten langer wachten