Ik heb de game nu een aantal uur gespeeld en ben inmiddels in de ruimtefase beland. Opzich een vermakelijke game, maar de eerste vier fasen hebben weinig diepgang. De eerste vier fasen zijn ook meer een introductie voor de laatste fase, waarin je ineens veel meer kan en moet doen. Helaas is de stap erg groot van simpel naar opeens veel dingen doen. De game is erg leuk, maar bij de ruimtefase is er naar mijn mening niet echt een doel meer.
Het installeren is gewoon goed gegaan. Maar als ik Spore opstart en ik zeg dat ik al een account heb (van de demo van de creature) en die invul zegt ie dat die account niet bevestigd is Dus toen heb ik geprobeerd op een ander emailadres een account aan te maken en dan zegt ie dat de serial waarmee ik het geinstalleerd heb ongeldig is
dat je niet in kan loggen kan liggen aan het feit dat de servers brak zijn, dat hij zegt dat je een illegale key hebt, is wel kut...
Mijn GE versie is verzonden, zal hem morgen dus binnen hebben. Helaas kan ik hem morgenavond pas spelen
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=230484 EA is currently investigating login problems affecting the online side of Spore, which finally went on sale today after 6 billion years in development.
ik download 'm ff dan koop ik em later op de xbox wel. lekker content downloade en daar je geld aan verpesten
Hm beetje vaag.. Na die tribe stage word het allemaal héél snel héél veel tegelijk om te doen. Niet egt goede overgangsfase Creature's maken is toch nog het leukst..
De Civilization stage is toch nog érrug makkelijk hoor RedDevil NL, maar zodra je in de ruimte zit is het opeens zo een ander spel
heb heel veel lol beleefd aan de cel stage, en dat je je poppetje nog moet laten ontwikkelen. zodra ik bij die stage kwam dat je voor het eerst een huisje hebt kwam vond ik het eigelijk allemaal een beetje minder worden. zit nu net in het begin v/d space stage beetje de eerste opdracht gedaan, maar ben daar ook nog niet zo kapot van.. maargoed, ff doorbijten miss dat het daanra weer zo leuk word als in het begin. anders ga ik gewoon die eerste 2/3 stages overnieuw doen
Als je meteen op nieuw spel klikt begin je dan met een computer gemaakte cel of kan je hem dan ook aanpassen in de creator mode?