Heb de Galactic Edition binnen! Ziet er erg mooi uit, dat Art Of Spore boekje zag er erg leuk uit toen ik er doorheen bladerde. Ben hem nu aan het installeren zodat ik vanavond kan spelen
kan je het spel ook bestellen vanuit de amerikaanse ea shop? Scheelt namelijk nogal veel +/- 35 euro bij ea us en 55 euro ea nl! en is dit ook gewoon de normale versie? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-14o-49-en-15-spore-70-2fqc.html, die is nl 20.- incl verzending
Dat is een boek Anyway, weer behoorlijk gespeeld en heb eindelijk mn planeet veroverd. Nu kan ik al in het dichtstbijzijnde universum rondvliegen met mn UFO
Als je een plaatje hebt opgeslagen, ga je naar bijvoorbeeld www.imageshack.us. Dan krijg je een link te zien als je hem geupload hebt (de aller onderste) en die zet je hier op xboxworld neer. Dit doe je door op te klikken in je post vakje en daar de link neer te zetten.
ga naar www.imageshack.us , upload je plaatje daar en kopieer de "hotlink voor forums" (die staat onder het plaatje wat je net geupload hebt) die hotlink is al inclusief image tags en alles , lekker makkelijk
ik had een vraagje! ik ben nu bij de stamfase en ik moet een andere stam een gift geven ik ben nog in het begin daarmee maar snap der niks van!! kan iemand het me uitleggen ???
Morgen krijg ik eindelijk mijn Galactic Edition binnen \o/ Wel erg laat, maar ik heb er het weekend wel heel erg naar uit zitten gekeken
Heb me inmiddels kunnen registeren Mijn accountnaam is Davey666_NL Post me die van jullie ook eventjes Kan ik jullie toevoegen
kan iemand me even helpen met spore ik zit vast bij de stamfase en ik moet vriendschap sluiten met een andere stam maar ik kan niet weg van me stam weet iemand dat mischien
Wat een onzin verkoopt die Wright zeg. Ok, dat hij op de casual gamers richt kan ik nog inkomen. maar dit: “We hebben gekeken naar de scores van Metacritics voor The Sims 2, die lag gemiddeld rond 90%, en iets als Half-Life, dat lag rond de 97%. Toen hebben we besloten dat we liever de Metacritics-score en de verkoopcijfers van The Sims 2 hebben dan de Metacritics en de verkoopcijfers van Half-Life.” dus meneer maakt liever een slechte game die goed verkoopt dan een goede game die minder verkoopt? ... Fijn dat EA