Sport- en Concert Ticketsproblematiek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pacboyslim, 10 mei 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vage titel, maar ik wist niet hoe ik het moest omschrijven.

Verleden jaar was de finale van de UEFA-cup, mensen sliepen in Rotterdam voor diverse Tickutbox verkooppunten. Met een collega zijn we om 3 uur 's nachts naar Enschede (!!) gereden voor kaartjes. Toen is het gelukt en heb ik mijn eerste (gewonnen) Europese finale meegemaakt.

Ik heb vandaag een kaartje voor de bekerfinale geprobeerd te kopen, maar het is niet gelukt. Ik had vrijdag al een rondje gefietst waarbij ik bij verschillende Tickutboxverkooppunten al supporters met tuinstoeltjes zag. Vanochtend op een winkelcentrum kon ik als 5e aansluiten en doordat er 9 kaarten in een reeks uitgeprint kunnen worden, had ik toch vertrouwen.
    Maar fu©king tickutbox had om 9:01 een storing waardoor we nu geen van allen (5 klanten, inclusief 2 personeelsleden) kaartjes hebben.....

Maar na mijn ervaringen van vandaag ben ik benieuwd:
    - Wat is het ergste wat je gedaan hebt om een (voetbal, concert of ander)ticket te bemachtigen?

-Wat is er bij jullie misgegaan waardoor je een (voetbal, concert of ander) ticket misgelopen bent?

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verklaar zulke mensen echt knettergek, maar ja als je het gigantisch gaaf vind kun je er erg veel voor over hebben.

Maar al kreeg ik geld toe om met een tuinstoel daar te gaan zitten voor zo'n kaartje deed ik 't nog niet.

Maar ieder zijn eigen hobby :D

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en ons pap waren uitgenodigd bij het willem2 stadion voor een wedstrijd te kijken omdat ze hem verward hadden als een oud willem 2er. Ons pap heet Jos Druijts, en de brief was voor Jan Druijts (een oom van hem). Waar daar mooi in de vip gezeten enzo haha was echt mooi. Al die oud willem2ers goed grijs enz. Zat ons pap daar zeker 10 jaar jonger. Niemand kende ons pap. Ja toen hadden we nog eens gelachen.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Een vriend van mij had tickets voor de "In Utero tour" van Nirvana, 2 weken daarvoor schoot Kurt zich door z'n kop... Das pas kut.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    the messenjah, dat is zwaar balen ! |:-
    Nirvana rockt nogsteeds alle rockbands van nu er uit.

Maar ik heb nog nooit echt veel moeite gedaan voor een kaartje,
    het ergste is 6 uur opstaan voor een limp bizkit kaartje.. maar dat valt reuze mee :D

Deel Deze Pagina