mjah Ik zag gister dat filmpje aan het eind van Vak M en ik kreeg acuut kippenvel! Heerlijk gevoel gaven die beelden. Deze man is echt speciaal!
shame on you. Een betere basketballer heeft de wereld nog niet gekent. het is jammer dat hij na zijn comeback niet heeft gepresteerd als voor zijn comeback. Veel mensen zullen mischien alleen aan de periode bij de wizzards denken. Jammer, want Jorden is een legende.
Dat is Magic Johnson.. De grootste SportMan ever, zeker weten, NO DOUBT, of wil je Johan Museeuw met hem vergelijken aarghhh... Hmm, we'll miss him..
Dat is Magic Johnson.. De grootste SportMan ever, zeker weten, NO DOUBT, of wil je Johan Museeuw met hem vergelijken aarghhh... Hmm, we'll miss him..
mjah. Ik was een beetje in de war In ieder geval heeft Michael Jordan altijd meer indruk op me gemaakt. Licht denk ik meer aan zijn beweeglijkheid, 3 punters etc. Daarnaast was hij de grote man bij het onoverwinnelijke Amerika, dat mij hetzelfde gevoel gaf als de (bijna altijd) presterende sterren bij Real Madrid. Ik geloof dat Johnson daar ook in speelde, maar Jordan maakte voor mij meer indruk.
ik weet niet veel van m af, maar ik bewonder hem wel (met zijn lengte), ik ben nl zelf ook wel errug lang, en ik ben van plan om zelf ook een op basketbal te gaan.... (maar ik heb gehoord dat het altijd beter is als je jong begint en niet oud begint met basketbal) Die nederlandse basketballer bewonder ik ook... Trouwens; vanavond space jam op tv (voor de liefhebbers hiero)
dat wil ik een x gaan doen, maar mijn vrienden zijn niet zo basketball gek dat ze samen met me naar et museumplein gaan om een potje te b ballen...
Dit filmpje zag ik dus ook. Wat een man he!!! Zoals hij die ballen gooide, das toch geweldig!! MJ Bedankt!!
nee man jordan sucks. vince carter man die is de beste. jordan was in het begin goed maar na zijn comeback kon die nix
Jaeeuhh, mazzels he! Jordan is en zal altijd de beste blijven. Hij is gewoon een legende. Er is echt nooit een betere geweest. Een beetje respect voor onze man he!