[Sport] Moldavie - Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balleknieper, 2 apr 2003.

1. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    1 - 2
    Nederland begon barre barre slecht aan de wedstrijd. Ballen kwamen niet aan, moldaviers liepen vrij over het hele veld enz. Door het slechte voetbal van de Nederlanders doken er kansen op voor Moldavie, waaronder de 1-0. Prachtige goal in de kruising en ook een prachtige pass. Dit bleef slecht tot er eindelijk een voorzet van links kwam. Ik snap ook niet waarom er geen vleugels stonden maar 2 spitsen. En van Nistelrooij komt goed boven de keeper en kopt goed in. De 2e helft bleef matig en de spanning werd steeds groter. Kluivert enz. wilden het allemaal mooi doen en zelf scoren maar het stond allemaal vast. Totdat er plotseling een flutshot van van Bommel (speelde ie nog maar bij Fortuna S. :'-() invliegt. Hierna was de wedstrijd vrijwel afgelopen..

Wat vonden jullie van deze wedstrijd en wat moet er de volgende keer veranderen?

Ik vond het dus slecht zoals jullie gelezen hebben en er moeten ook gewoon 2 vleugels op het veld staan (zenden/overmars?)

en geen loze reacties aub van: Wat een flutwedstrijd.

Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een flutwedstrijd (komma) ik denk dat het tegen Moldavië niet mag uitmaken of je wel of niet met vleugels speelt.
    Ze speelde gewoon slecht....het ouwe verhaaltje weer...gebrek aan inzet

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    (komma)??? :+
    Bij hun club (Manchester, Barca enz.) spelen ze als goden. Waarom niet ook bij het Nederlands Elftal??? Weten ze wel wat inzet is?

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien omdat Kluivert in Barca wel moet presteren anders belandt ie op de bank...hier speelt ie sowieso

5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer goed de schrik te pakken!:mad:
    Als we volgend jaar WEER niet gaan word ik gek.
    Echt een waardeloze wedstrijd, engeland turkije was een stuk boeiender(2-0).
    Maar serieus wat doet kluivert in de basis???????? die man heeft sinds 2000 niks meer gepresteerd, ja 10 kansen missen dan een keertje scoren.|:-

Kortom DRAMA!

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg slechte wedstrijd,wel een hele mooie goal van Moldavie,die keeper van hun was ook niet erg zeker van zichzelf

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja de punten zijn in ieder geval voor nederland, misschien dat ze nu wel scherp zijn tegen de eerst volgende tegenstander.
    en ja kluivert moeten ze gewoon een keer op de bank zetten, wat ik nu ga zeggen zal waarschijnlijk niet bij iedereen goed vallen. maar kluivert is dus wel de beste speler van orangje maar hij wil blijkbaar gewoon het record van bergkamp niet evenaren??????? daarom zet hem op de bank en zie wat ie de tweede helft dan allemaal wel niet kan!!!

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer een trieste wedstrijd. Echt zo'n wedstrijd waarbij je zo in slaap valt:'-(

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    wat heb ik nou gezegd? :mad: Geen nutteloze reply's!!! |:-
    - Waarom vond je hem triest?
    - Waarom val je erbij in slaap?
    - Wat moet er veranderen?

was ik maar mod :mad:

10. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    idd een klote wedstrijd.

Ik vind dat ze bij het nederlands elftal gewoon een goeie links en rechtsvoor missen.

Misschien leuk om Overmars links. van der Meyde rechts te zetten?:+

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het zal met niets verbazen als we dit keer weer niet gaan. Bij hun eigen club zijn ze erg goed maar in het nederlands elftal voeren ze niet veel uit. Ik vind dat ze ze er gewoon allemaal uit moeten halen en dan gewoon wat nieuwe mensen erin die nog wel hun uiterste best doen om als TEAM te winnen en niet allemaal gaan lopen kloten om zelf zo veel mogelijk doelpunten te maken. Die voetballers schatten zichzelf allemaal veel te goed in maar uiteindelijk maken ze er echt niets van.

12. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig maar hoor:mad:

Triest omdat ze WEER niet laten zien hebben dat een elftal vol goeie spelers niet eens een normale wedstrijd kan spelen.

In slaap vallen omdat ze totaal niet gemotiveerd speelden en de helft van het veld ook liep te slapen.

Wat er moet veranderen is dat ze een keer met een goeie instelling het veld op gaan. Niet met een instelling van: O dat doen we wel ff.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ok zaak opgelost, maar snap je wat ik bedoel? leg je mening uit enz.
    bedankt

14. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had iets te snel gelezen, had dat laatste zinnetje niet gelezen.

15. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijd was echt slecht. Al die dik betaalde spelers hebben zoiets van "dat doen we wel even".
    Ze moeten eens wat jongere spelers inzetten die niet zo egoïstisch zijn en nog vol voor de winst gaan.

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat op de kamer van een vriend te kijken. Gaan we in de 40ste minuut naar beneden, flikkert ie van de trap af(hij deed weer een stunt). Goal gemist toen. Toen de eerste helft was afgelopen werden we opgehaald voor disco.

Maar de Moldaviers speelden best wel goed in de eerste helft.

17. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Was idd k*twedstrijd, ik denk dat ze wel met vleugels moeten spelen (lees: Overmars) die gast in vet in vorm de laatste tijd en Dickie negeert hem gewoon. Verder was de instelling idd gewoon slecht en de goal van Moldavië was mooi. De keeper van Moldavië was daarentegen bagger en ze hadden gewoon met 5-1 moeten winnen.

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon een slechte wedstrijd. En dat komt omdat Nederlanders veel te verwend zijn. Ze dachten dat ze het wel even zouden winnen met een nulletje of 5. Ik zou gewoon spelers die er wat voor willen doen er in zetten dus, kluivert, stam en seedorf moeten gewoon lekker thuis blijven.

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    maar heel serieus...kluivert speelde niet goed, maar hij hoort echt wel in de basis...zeggen dat hij sinds 2000 niks heeft gepresteerd is euh...onzin vind ik

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Het was gewoon een baggerwedstrijd
    Ik ben na de eerste helft maar naar England gaan kijken. Tenminste nog spelers die in een nationaal team wel net zo goed presteren als in de competitie

Deel Deze Pagina