[Sport] Olympische spelen 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 14 aug 2004.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1

Vreemd dat er nog geen thread is hierover. Het grootste sportevenement van de wereld is gister begonnen. Zal Nederland weer medailles winnen? Welk land wint de meeste medailles denk je?

/edit: typo, kan een mod de titel wijzigen?

Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wieler Wedstrijd was leuk om te zien, heb het niet de hele tijd gekeken, maar het begin, 20 minuten in het midden en net de laatste 10 min. was leuke wedstrijd wel om te zien

Italie zijn Gouden plak, en belgie brons . :)

3. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ik denk dat Nederland er wel wat binnensleept

Misschien nog met Roeien
    Honkbal
    Hockey
    Baanwielrennen
    Zwemmen

Moet lukken :) :cool:

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Judo, Badminton... En dat fietsen vond ik dus echt geen zak aan. Gingen de Duitsers mijn geliefde handbal nog onderbreken voor wielrennen ook, terwijl Engeland en Nederland + Eurosport het ook uitzond...Best slecht verdeeld.

5. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vond ik ook irritant! BBC 1, NED 2, ZDF?, Eurosport; ze zonden bijna allemaal hetzelfde uit. BBC liet ook wel badminton zien (ENG vs. JAP), dat was leuk om te kijken :)

Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  6. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey aggie,

Kweet het niet hoor, het mag dan wel het grootste sportevenement zijn maar persoonlijk vind ik het net zo boeiend als het Eurovisie Songfestival. Niet dus. :confused:

Ik weet dat het allemaal goed bedoeld ik enzo maar ik kijk liever naar het WK of beter nog WRC. Kogelstoten, hordelopen en snelwandelen is niet echt leuk om naar te kijken.
    Maargoed das mijn mening.

Ik heb wel een plannetje voor de Spelen 2008 ofzo... Xbox System Link kampioenschap. Das ook topsport. _O_

Bye

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht dat handbal zo groot was in Duitsland?

Weet iemand wanneer het zwemmen is? Dat wil ik wel zien.

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk ook liever naar het EK/WK/Premier League/Serie A/Superbowl e.d. maar dit vind ik wel een groot evenement. Ik dacht eerst dat het saai zou worden maar tot nu toe is het leuk (vind ik). Maar het blijft een mening he :)

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond al eerste finales 4 x 100 vrij dames, nederlandse dames zijn als derde naar de finale door, maar Inge de Bruin deed niet mee in de halve finales en vanavond wel :D

10. mars15

mars15 Guest

ned wint vrouwen hockey mischien mannen ook

paar met wielrennne
    honkbal ook

11. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn Judo een beetje gemist, vanochtend om 9,30 tot 12.00 uur zou het moeten zijn en er was mooi nix, alleen daarstrax effies iets van de finales mannen -60 en vrouwen -48, wat een schijtzooi. Zwemmen is nu bezig ook maar ff kijken dan

12. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Brons voor de damesestafette :)

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wielrennen tijdrit: goud voor thomas dekker
    en met zwemmen winnen ze er ook wel een paar als ik denk aan pvdh en inge de bruin, ook al hebben ze goede tegenstand
    mark huizinga en de broertjes van der geest hoop ik ook dat ze medailles winnen

/Mod Kunnen we ook leestekens gebruiken? - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2004
  14. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat china de meeste medailles. mischien halen ze met elke sport een medaille binnen ;) . maar ik denk dat nederland zowiezo met zwemmen een medaille haalt en met baanwielrennen. met de andere sporten kan het nog raar lopen.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nederland heeft daar straks van Rusland gewonnen met volleybal in 5 sets. Best knap want Rusland is de grote favoriet. :)

Anyway ik hoop dat ze vnvnd het honkbal uitzenden, dat wil ik ook wel even graag zien.

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Roeien is nu aan de gang (dames 8 )
    Best interessant om te zien.

17. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yes! Het is eindelijk begonnen, vond de openingsceremonie wel wat tegen vallen. Vind het voor de rest erg leuk om naar te kijken. En ik denk dat wezeker wel wat binnen gaat slepen, maar ik denk niet zoveel als in Sydney.

Zwemmen, Hockey, Wielrennen winnen we zeker wel iets. En ik denk dat de volleyballers, honkballers en judo-ers ook zeker een medaille kunnen halen. Roeien misschien? We zien het wel.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hebben jullie dat ongeluk van Leontien van Moorsel gezien? Ik zag het live toen het gebeurde, heftig zeg.:eek: Vorige nummer 1 kan door zo'n stom ongeluk haar wedstrijd niet afmaken.

19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De Bruijn derde op de 100 vlinderslag. Beetje jammer op zich, maar haar tweede deel was weer niet goed, halve finale ook niet.

Hoogenband heeft zich als eerst geplaatst voor de 200 borstcrawl met 0.66 op Thorpe geloof ik en Phelps 3de. Dat wordt een leuke strijd!

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, Van den Hoogenband (leek) helemaal niet moe te zijn naar zijn race. Jammer van De Bruijn . Idd een slechte 2e 50 meter

Deel Deze Pagina