[Sport] Tv-rechten eredivisie naar John de Mol

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 22 dec 2004.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is dan eindelijk gebeurd. De Tv-rechten zijn naar John de Mol.
    Bron-RTL Z

Ben benieuwd wat John De Mol ervan gaat maken. In Engeland is dit ook geweest, maar daar is het fout gelopen; uiteindelijk zijn in de UK de rechten weer terug gegaan naar de publieke omroep.
    Is dit goed of slecht nieuws? Wat denken jullie?

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Alle wedstrijden worden dan toch niet op dat @((&$& nickelodeon uitgezonden? Ik ben een vaste kijker van studiosport en hou van voetbal, dus kijken zal ik wel.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vindt het fijner als het gewoon op de NOS blijft. Dit ben je volledig gewent. En dan moet je nu in een keer naar nickelodeon ofzow?!

Als ze er net als de NOS een mooi programma van maken, vindt ik het wel okey. Zolang het maar GOED gebeurt!:)

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer wil De Mol al die voetbal gaan uitzenden , met die paar uur dat ze van Nickelodeon hebben gekocht ???

Of hij gaat net als in België een nieuwe sport zender achter de decoder beginnen !!!

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De rechten moeten natuurlijk terugverdiend worden, en dat doen ze met reclames, bereid je maar voor :{

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hij gaat de zender TVNL opstarten, maar achter de decoder mag het iig niet.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    alle live wedstrijden zijn achter de decoder, en je zal meer van dat ingevoegde reclame hebben, schande.......weg studio sport weg zondagavondje

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dit wordt echt helemaal niks:{

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Laten we EEN GROOT PROTEST beginnen :p!!

Heel dat Nickelodeon boycotten ;)!

Zodat ze niets meer verdienen en de rechten weer naar de NOS gaan:D!

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, reclames lijken me echt super irritant. Krijg je net als bij RTL-Sport, om de 3 wedstrijden reclame. Dan zal er waarschijnlijk ook steeds van die irritante sms-spelletjes bijkomen.
    Ik vrees voor het ergste:{
    Enig pluspuntje imo is de vernieuwing van commentaar bij de wedstrijden, als die al vernieuwd wordt. Het commentaar bij de NOS is de laatste jaren erg achteruit gegaan, vind ik dan hè.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het commentaar nog steeds goed van een hoog niveau bij de NOS. Zelfs van Mart Smeets vind ik dat die goed kan presenteren :)

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    " Rosales krijgt de bal, gaat een man voorbij en schiet.....Zal hij erin gaan?, u ziet het na de reclame".

:{

13. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hebben ze dus in Italie het is echt te triest voor woorden :'-( bij elke ingooi of doeltrap gooien ze er 5 reclames in |:-

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't maakt mij niet zoveel uit of De Mol het overneemt, alleen een beetje lullig voor hen die het niet kunnen ontvangen. Weet trouwes iemand hoe het zit met de reclames? Op Ned 1, 2 en 3 hebben ze geen recl., nic. volgens mij wel. Hoe gaat dat tussen de samenvattingen door?

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind John de Mol een grote eikel en hoop daarom ook dat het een grote flop wordt.
    Ik zal i.i.g. zeker niet kijken.

16. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0

Ja, en de Italiaanse Clubs hebben meer geld en een veel betere competitie met grotere spelers. Zou het één wat met het andere te maken hebben? Bij ons zal het zo'n vaart niet lopen volgens mij zijn er enkele voorwaarden verbonden aan de rechten (zo mag de wedstrijd niet onderbroken worden door reclame, meen ik). Hoe dan ook, belachelijk dat de publieke omroep zo veel geld over heeft voor iets wat de commerciële netten ook graag uitzenden. De publieke omroep moet zich juist onderscheiden van de commerciële netten. De publieke omroep is er juist om dat deel van de markt te bedienen wat niet wordt voorzien door de commerciële netten. (aandacht voor de kleinere sporten, bijv.)

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    triest .Daar gaat de kwaliteit van het voetbal op tv...Snik

18. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nou al 5x gehoord ofzo, van:

"Hmm, weet nog niet wat ik met die rechten ga doen. Ga er pas met kers rustig over dromen.."

Daar gaat het Voetbal, ben zeer teleurgesteld dat NOS de rechten heeft verloren.

19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dit isecht vervelend.

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je naar psv gaan zitten kijken waar bij de NOS al niks aan is, hoe dramatisch gaat dat wel niet worden als de mol er zich mee gaat bemoeien?
    Ik maak me grote zorgen.

Deel Deze Pagina