Als iTunes Match een beetje werkt kunnen ze wel inpakken bij Spotify. €120 vs €25. Of denken jullie dat Spotify nog een kans maakt?
Bij Spotify hoef je de muziek niet zelf te 'downloaden' of 'kopen' dus in dat opzicht hebben ze wel een voorsprong. Maar ik zie het ze niet volhouden als Apple Match introduceert, moet ik zeggen.
Ligt er puur aan wie de meeste platenlabels krijgt. Spotify heeft nu een aardige database iig. Oja en er zijn natuurlijk altijd mensen die Apple mijden .
Volgens mij heeft Apple de vier grootste aan de haak geslagen. Oh ja dat sommigen Apple mijden vergeet ik wel eens.
Maarja Google is ook met een streaming muziekdienst bezig he! En Google verpletterd alles als ze het gewoon willen heb ik soms het idee
Ait, nu wil ik gaan betalen voor de dienst. Twijfel alleen tussen 5 euro of 10 per maand. Op mijn tel draaien gaat helaas nog niet aangezien WP7 nog niet helemaal is gelanceerd in NL. Maar ik heb gelezen dat de kwaliteit van de premium beter is dan die van unlimited. Scheelt dat veel? Heb momenteel nog m'n kutspeakers op m'n kamer. Mijn goede staan opeens beneden, vraag me niet waarom.
Weet je wat echt irritant is? Als je een nummer wilt aanklikken en die kut reclame banner springt er voor! Heb dat echt 20x per dag
Met Spotify Premium zit je zo over je data limiet van je phone? Of valt dat wel mee? Anyway, 5 euro abootje is bijna verplicht om het te gebruiken .
True Maar ik wil dus een abbo afsluiten maar een creditcard is dus verplicht? Dat is mooi klote want dan houdt het voor mij op. Echt geen zin om zo'n digitale creditcard te gaan regelen. Laatste keer faalde ik hard aangezien ik mijn geld er maar niet op kreeg.
Welke playlists hebben jullie? Momenteel gebruik ik vooral de volgende: Kink 40 --> komen vaak nummers in voor ze doorbreken. Heb nu regelmatig dat ik op 3fm een liedje hoor waarvan ik denk 'he die ken ik al'. Zeroes top 100 --> Lekker om op shuffle te zetten. Maar iemand nog suggesties voor playlist. Liefst eentje die eens in de zoveel tijd wordt geupdate.
Dat valt mee want je hebt offline playlist, alle nummers die je als favoriet hebt kun je daar in plaatsen.
Bedoelen ze van die accounts zonder de 20 uur per maand limiet of is dit gewoon een manier om meer mensen bekend te maken met Spotify?
Kun je met Spotify ook playlists/albums maken zodat je op de fiets bijvoorbeeld gewoon kunt blijven door luisteren? En je moet zeker ook de app opstarten om de muziek te luisteren, en moet je ook een internet verbinding hebben of 'download' je het gewoon 1 keer en dan is het dat? Even paar korte noob vragen die ik ook wel zelf had kunnen vinden, maar even weinig tijd en ik ben opzich wel benieuwd naar Spotify omdat muziek toch een heel groot gedeelte op m'n iPhone in beslag neemt.
Je kunt playlists maken die je gewoon in zijn geheel kunt beluisteren. Om te luisteren moet je de Spotify app wel even opstarten inderdaad. Daarna kun je gewoon dezelfde playlists beluisteren als dat je doet op je computer. Dat is mogelijk, maar je kunt er ook voor kiezen om een playlist 'offline' te gebruiken. Dan zet ie de muziek in die playlist over naar je iPhone (draadloos ,via WiFi bijvoorbeeld) en kun je die luisteren zonder internetverbinding op je telefoon.
http://www.guardian.co.uk/technology/2011/aug/28/spotify-on-track-first-profit En die Spotify accounts uitdelen zijn gewoon Free accounts dus slaat nergens op