Hebben jullie een abbonement voor spotify? Bevalt dat een beetje? Ik download nu mijn nummers los in iTunes, maar Spotify werkt veel makkelijker En je alleem maar betalen met CC of PayPal?
Zou Spotify binnenkort nog met een mooie actie komen of gaan die premium accounts alleen maar duurder te worden? Ik wil graag Spotify Premium, maar zit te twijfelen of het niet misschien verstandiger is even te wachten... Edit:// En hebben premium account een opzegtermijn?
Zojuist Premium aangeschaft! Heerlijk! Verademing! What else! Als ik op mijn iPhone offline lijsten sync neemt dit gewoon opslagruimte op me telefoon toch?
Ik ga voor een korte tijd naar Berlijn voor het Light Festival met Groupon. Weet iemand toevallig of Spottify ook daar wordt aangeboden??
Ik las dat je spotify op 3 apparaten kunt gebruiken, betekent dat ook dat je deze samenstelling kunt wijzigingen, bijvoorbeeld als je een nieuwe laptop koopt?
http://www.spotify.com/nl/blog/arch...ers-come-enjoy-a-world-of-music-with-spotify/ Leuke deal, heb zelf geen KPN...
Las het net via Twitter. Leuk, maar heb zelf ook geen KPN. Ben wel van plan binnenkort een nieuwe smartphone te kopen, misschien dat KPN dan wat is. Maar in het algemeen heb ik veel slechte ervaringen met KPN...
Als je Spottify op je iPhone wil gebruiken is het niet overal gratis.. Maar goed.. in Duitsland werd het niet aangeboden voor op de telefoon en moet je er geld voor betalen Een paar dagen geleden achtergekomen
Ik heb nog steeds geen idee wat je bedoelt. Spotify op je mobiel heb je een abo voor nodig. Als je die hebt, heb je alleen nog maar internettoegang nodig. Dat wordt heus wel in Duitsland aangeboden hoor.
Wat bedoel je precies met 'aangeboden'? Spotify Premium is niet locatie gebonden. Het is een abonnement dat je zelf moet afsluiten.
Oh jezus.. JE KAN HET PROGRAMMA NIET GEBRUIKEN IN DUITSLAND, AL HEB JE EEN PREMIUM MEMBERSHIP. En het is wel locatie gebonden blijkbaar.