Een mobiel telefoon abonnement is dan niet voldoende. Je moet thuis een KPN Alles in een pakket hebben.
Weet iemand hoe dat Spotify Premium bij KPN precies werkt? Ik heb al een tijd lang een Spotify account, en in de 'titel balk' zie ik "Spotify Premium" staan, maar naar mijn weten heb ik nooit mijn account geupgrade. Ik neem aan dat ik mij ergens hiervoor moet aanmelden. Ik bedoel, hoe kan KPN anders weten dat dit mijn Spotify account is? /Edit: Nevermind. Het staat allemaal op de KPN site. Ik keek gewoon met mijn neus
Hebben mensen nog toffe playlists? http://open.spotify.com/user/tyrant00/playlist/2Ln7znLyvbb3hXAAR9cpTf Als iemand nog toevoegingen heeft, stuur ze naar me toe!
Sinds kort ook Spotify en het is erg handig moet ik zeggen. Ik kon me registeren als gratis lid met een code zonder limiet en zonder reclame. Ik heb alleen die Spotify meldingen tussen tracks, maar als ik van track wissel voordat ze afgelopen zijn heb ik er helemaal geen last van... Music Only!
http://cl.ly/1n1j0J1U39390u3a3n0u Plaatje ^^ Vroeger had ik daar rechts in de sidebar mijn vrienden staan. Na de update zijn deze ineens weg?
Ik heb precies hetzelfde. Na de update had ik nog wat favorieten maar ook die zijn weg. Erg irritant.
Ja klopt. Die nieuwe manier is echt onoverzichtelijk. Kan je me misschien ook vertellen waarom bij 1 playlist de pijl groen is en bij de andere grijs? Heb het al! Groen betekend "Volledig offline gesynct". Bij die andere zijn er enkele nummers die op een of andere manier niet gesynct kunnen worden voor offline dinges. Maar waarom zijn er nummers die niet gesynct kunnen worden voor offline afspelen?
Ik wil graag Spotify gebruiken. Speciaal een paypal account gemaakt. Nu wil ik het afhandelen, paypal aangevinkt en nu vraagt hij alsnog om een creditkaartnummer etc.... Ik heb geen creditkaart. Hoe nu verder. Iemand een idee?
Ik heb gister Spotify Premium aangeschaft, Vooral voor de aankomende wintersport maar dan heb ik wel een offline playlist nodig. Nu wil ik me ipod aansluiten op me PC en nu komt die niet bij het kopje Apparaten te staan. Het kan er mee te maken hebben als ik gewoon online op me ipod wil muziek luisteren zegt die dat het alleen voor Premiums is. En ik weet zeker dat ik premium heb want op me pc geeft die dat ook aan. Iemand die weet wat het probleem is?