Grooveshark is niet legaal toch ? Iemand hier ervaring met de gratis versie incl de nieuwe beperkingen?
Iemand tips voor een jaarabbo premium? Zie veel op eBay, maar heb niet echt zin in elke maand een nieuwe account te hebben, dan ben ik volgens mij iedere maand mijn opgebouwde playlists kwijt. (Heb unlimited via kpn glasvezel, maar de experiabox v8 komt me strot uit en binnenkort stap ik denk ik over naar een ander provider. Hierdoor verlies ik wel mijn premium account)
Hahaha, dank je :b: Echter zie ik niet 1,2,3 hoe je een tweede tv aansluit en vind ik voor wat je krijgt Xs4all duurder dan alle andere providers. Bij kpn krijg ik 2 tv ontvangers met opnemen, 100/100 en spotify voor 68 euro Bij xs4all krijg ik 1 ontvanger met opnemen 100/100 en spotify voor 71 euro... Waar is de optie voor een 2e ontvanger? En dat gaat zeker 10 euro meer kosten? Dan vind ik ze vrij duur....
Houdt dat in dat ik bijv voor dit projectje nu ook de gratis variant van Spotify kan gebruiken? http://www.woutervanwijk.nl/pimusicbox/
Zo, dat ziet er goed uit. Heb je toevallig een Raspberry Pi? Werkt Airplay nou in zijn geheel of alleen als je Google Music, Spotify of Soundcloud gebruikt?
Oké, is het een beetje makkelijk op te zetten allemaal. Ging er altijd vanuit dat die Raspberry dingen voor die-hard tweakers waren. Maar kost allemaal geen drol.
Spotify mobile mag dan wel gratis zijn, dat werkt natuurlijk voor geen kut. Je kunt niet aparte nummers streamen, enkel albums/artiesten. En dan mag je maar 6x per dag doorspoelen ofzo. Als je via je Pi streamt, neem nu het nog kan snel een Unlimited abonnement!!
Die doet het niet op een pi. Unlimited werkt alleen via de webbrowser van je pc. @Corona: ik vind het redelijk goed te doen. Een beetje it-kennis is wel handig though. Sowieso is de combi pi en xbmc super. Zijn er ook goedkope kaarten oid te koop voor Spotify Premium?
Ik wil weer eens aan de slag met mijn 2e raspberrry. Dit is de enige plek waarop ik spotify wil gebruiken. Is 10,- per maand nog steeds de enige optie? Of kan je ook met giftcards oid werken?
Ik heb Spotify Premium voor €6,- bij mijn smartphone abonnement van Hi (zelfs incl +1GB data en onbeperkt sms zat erbij voor die prijs).. Misschien dat jou provider ook iets met Spotify aanbiedingen heeft?
Ja? Dat wist ik niet. Op de PC is dat niet volgens mij. M'n Premium is net afgelopen en ik heb het verder nog niet getest. Ik zag alleen een bericht dat er geen tijdslimiet meer op zat.
Op de PC heb je geen aanbiedingen nee, maar vaak stunten providers met de mobiele abonnementen en alles in één abbo's oid spotify voor een mooi prijsje bij het abonnement. En dan kun je natuurlijk ook op PC/tablet/smartphone overal spotify onbeperkt gebruiken. Bij Premium heb je ook een betere geluidskwaliteit zeggen ze, heb dit alleen niet getest, ben de Premium gewend en die is prima