1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spotify

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 7 jun 2010.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zo, heb een Free account weten te regelen. Tenminste geen klok er meer op nu :)

2. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die weten te regelen?
    Ik wil namelijk ook even een Free account, want de 20 uur is al bijna op :mad:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Ik sta op de waiting list, thuis ff zoeken naar een invitation code.

Kan dit nog niet vinden hoor.
    Of kan dat alleen bij de betaalde variant?

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waiting list? Waar? Hoezo?

Of begrijp ik je verkeerd?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Thanks!

Ja een waiting list voor Spotify, stond ergens op de site.
    Verwacht er niet veel van btw, kijk straks wel via de minder officiele wegen naar een uitnodiging.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die Nederlandse chick die ook reclame stukjes inspreekt is wel zwaar irritant btw.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Pf, ik krijg alleen maar manieren om met proxy te kunnen enz. Is wil gewoon een invitation :mad:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    anders lap je gewoon een keertje 5,-? is het wel waard imo :)

al weet ik niet zeker of je na die 5,- een gratis unlimited abo hebt.....

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Elbums en treckss :emo:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    O echt?
    Probeer ik dat ff ja. Thanks ;)

Edit: ok, heb nu een Unlimited abo.. Lijkt mij wel dat het maandelijks is, maar dat zie ik wel.
    Eerst kijken hoe het bevalt. Als dit gaat groeien bespaart dat enorm veel GB natuurlijk. Heb mezelf aangenomen dat ik ter test de hele maand ga streamen :p.

Heb alleen geen invites beschikbaar, terwijl de site wel zoiets vermeld. Zal ik ff mailen? ;)

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Betwijfel of dat werkt?:confused: Anders ga ik dat ook ff doen.O-)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Wat is eigenlijk het nu van Spotify Premium? Ok het kan ook op je mobiel, maar wat is het nut van offline mode? Hoef je dan niet connected zijn om te luisteren?

13. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    You're right.;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh, dat is echt een geniale website. Ga ik zeker even checken, handig omdat die gratis Spotify niet echt een genre zoekfunctie heeft enzo :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Inderdaad! Maar er zijn gewoon 10.000en playlists gemaakt door mensen met teveel tijd.
    Naast de obvious Top 40 UK bv (die elke dag wordt bijgehouden), zijn er ook chill mixes, en best of's enz. Ideaal! Ik ben nog lang niet uitgekeken op dit.
    Zit nu naar best of alternative May 2010 te luisteren.

Alleen zit ik nog te zoeken naar een playlist site met écht goed getagde playlists met goede zoekfuncties enz.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net even geprobeerd en het werkt allemaal perfect en erg vloeiend. Echter ben ik niet echt overtuigd van het progamma en heb het maar weer verwijderd. Ik zie de toegevoegde waarde niet ten opzichte van mijn huidige
    muziek die op mijn PC staat. Waarom zou ik die reclames aan moeten horen als ik het ook gewoon normaal kan luisteren via winamp. En voor de nummers die ik zelden luister heb ik dan altijd nog youtube. Of mis ik iets?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Ja je mist iets.. Dit is namelijk een manier om een heuse wereldreis te maken door de fantastische plek die muziek heeft.. Je kunt playlists van andere downloaden.. Alles is te streamen, dus je heb helemaal geen digitale muzieklibrary nodig..
    Het is juist de bedoeling dat je andere muziek gaat luisteren die jij zelf hebt.. Met als doel te exploreren.. En Youtube, god, ja als jij dat lekker vind moet je dat vooral blijven doen, maar er staat zo weinig op Youtube. Daar wordt je niet veel wijzer van, plus, Youtube speelt 1 nummer af en je kunt weer typen en zoeken..

Het feit dat ik eigenlijk alle voordelen moet uitleggen is al genoeg om te beseffen dat dit programma niet voor mensen als jou bestemd is vrees ik. Je moet wel een BEETJE muziekfreak zijn, anders kun je beter naar je eigen muziek luisteren en zo nu en dan Youtube opzetten denk.

Voor alle anderen, damn wat is dit handig zeg.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets is wat ik ben dan is het wel muziekfreak :+. Als Spotify je nou nieuwe muziek zou aanraden op basis van je geluisterde muziek dan zou het nog handig zijn. Maar hoe zou ik nu nieuwe muziek moeten exploreren, door zelf iets in te typen. Ik zie het voordeel gewoon niet ten opzichte van albums downloaden, ok het is makkelijker omdat je het nu kan streamen maar dan nog. Misschien ben ik gewoon ouderwets :+

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Het voordeel ten opzichte van albums downloaden? Dat is dat je ze helemaal niet hoeft te downloaden 8).
    En als het je niet bevalt hoef je weer niks te verwijderen etc.. Of je kan het gebruiken om even snel te luisteren en dan alsnog te downloaden, voor de ouderwetsen :+

Deel Deze Pagina