Ik gebruik Spotify al maanden met een UK postcode Maar goed zeker een goed programma, kwaliteit van liedjes zijn ook enorm goed, maar alleen mis ik nog enorm veel bands en liedjes die ik leuk vind, maarja daar heb ik originele albums voor!.
Tnx tyrant voor de links! Maar hoe zorg ik er nou voor dat de playlist ook daadwerkelijk als playlist wordt toegevoegd ipv allemaal losse nummers. @Nitram: dit is ook gewoon legaal. Voor mij iig een voordeel edit: ff op subscribe drukken dus
Inderdaad, danku voor de links Tyrant, heb nu een leuke playlist met metal albums die in 2010 zijn uitgekomen, kan ik eerst luisteren of het was is voordat ik het download/koop.
Ik twijfel nog of ik hier aan moet.. Aangezien ik nogal hiphophead ben, en ik de mainstream van Hiphop ondertussen wel ken, en de underground er hoogstwaarschijnlijk niet op staat, denk ik niet dat het veel zin heeft.. Iemand die weet hoe het met de dubstep zit op die shizzle?
Invites voor wat jongens? Je kunt gewoon Spotify Free downloaden.. Voor Spotify Unlimited zijn geen invites as far as I know.
Ja niet echt '' rare' muziek ofzo... Maar wel erg leuk! Ennuh Mark Knopfler/Dire Straits is dus echt wel rock! Niet echt het soort rock dat tegenwoordig rock genoemd wordt inderdaad. Maar wel rock... Ach ik dacht, ik flans even snel een lijstje in elkaar Maak hem binnenkort wel wat uitgebreider...
Hoe voeg je trouwens een lijstje toe? Ik heb zelf een playlist gemaakt maar kan wel wat hulp gebruiken... O hij staat nu in wacht.. Hier is al een link: Het beste wat Nederpop te bieden heeft. best geslaagde playlist al zeg ik het zelf. http://open.spotify.com/user/tyrant00/playlist/7AERoPIfuKedUVvOXQnTOH
Ik heb zojuist een Spotify Free invite gekocht op de volgende website: http://spotify.bigcartel.com/ Kost omgerekend 6,16 euro. Moet alleen een nieuwe account maken. Maar is mij voor dat geld het proberen waard! Ik laat even weten of het werkt.
He? Voor hoe lang is dat dan? Want een Spotify Unlimited kost 5 euro? Die site is oud want sinds vorige maand is Spotify gewoon in Nederland te downloaden. Maar laat maar horen hoe het werkt.
Het werkt! Had binnen 5 minuten een link gekregen waarmee ik een account kon maken voor Spotify Free. Voorzover ik weet is dit voor onbeperkte tijd. Spotify Unlimited is 5 euro per maand he. Dus dan moet je elke maand 5 euro betalen. Mijn manier is als het goed is eenmalig.
Ok, nouja met afwachten bedoelde ik dus of het wel na een maand nog werkt. Sowieso heb je nog steeds die reclames. Heb op het moment namelijk ook 2 invites, dus dat zou betekenen als ik die naar mijzelf zou sturen ik niet meer hoef te betalen . O hier is mijn playlist btw http://sharemyplaylists.com/best-of-nederpop/
Voordeel van Spotify Free t.o.v. Open is inderdaad oneindig luisteren.. maar nog wel met irritante reclames. Bij Unlimited betaal je dus eigenlijk 5 euro p/m om de reclames weg te krijgen, dat is alles. Vind dat dan een beetje duur. Kan je beter Spotify Premium kopen voor 10 euro per maand, maar dan heb je wel offline mode, mobile mode en muziek in 320kbps in plaats van die lamme 128kbps