Iemand met een premium die me wil uitnodigen? Anders maar betalen EDIT: Kun je het eigenlijk ook als muziekbibliotheek gebruiken? Want dat scheelt weer een muziekprogramma en heb ik alles mooi bij elkaar
De gratis variant met reclames heeft een limiet van 20u p/mnd, dat ik net even opving... Hmm, dan is het gelijk een stuk minder interessant. Wellicht nog eens proberen, om te kijken of de genres niet te breed zijn.
Dat ligt niet aan Spotify, maar de artiesten/bedrijven rompenslomp. Zo was het bijvoorbeeld ook het geval met Bob Dylan, als de rechten niet verleend worden of als er moeilijk over gedaan wordt, duurt het nu eenmaal even.
Je kan gewoon door blijven luisteren. Vriend van me had ook de Free versie, maar zit gewoon constant Spotify te luisteren, niks aan de hand .
Wel grappig de ene keer staat de counter op 16h 17m left, en de volgende weer op 20h left. Dit gebeurd bij mij echt elke keer, best handig.
Haha ja bij een vriend van me ook Je kunt nu btw ook berichtjes meesturen als je een track verstuurd .
WTF, door een Paypal betaal issue is mijn Unlimited abo ff gecanceld.. Zit ik nu met zo'n Free account, verschrikkelijk zeg.
Als je voor Spotify Unlimited gaat, kun je dan zelf aangeven wanneer het afgeschreven moet worden, of is dat een vaste datum?
Net voor een maandje Premium aangeschaft, als E-card om te proberen. Heb dan ook lekker alle muziek op mijn iPhone, wat altijd handig is natuurlijk! Maar om op WinterBase terug te komen: iemand kekke playlists?