1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] spring update 2008

Discussie in 'Games' gestart door collin43, 16 apr 2008.

  1. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog wel, vorig jaar rond deze tijd, was er heeeel erg veel nieuws bekend omtrend de nieuwe Xbox 360 Spring update 2007.

    nu, een jaar later, is het weer zo ver, dus Collin43 gaat eens googlen, niks gevonden :eek:

    dus, bij deze, deze mooie thread om onze bevindingen te posten van wat er allemaal gaat komen :D en natuulijk wat we graag zouden willen dat Microsoft ons gaf :D


    veel plezier, Collin43
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    waarom denk je dat er een komt?
     
  3. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat dat elk half jaar is ? :p
     
  4. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat je met meerdere personen in de Private Chat kan, ipv 1 tegelijk
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die 4 f*ck trials uit mijn games list! Maar ja, dat gaat niet gebeuren, want dat zat in de servers... Moet toch kunnen zou je zeggen.

    Verder heb ik nou niet echt wensen.
     
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbeterde voicechat codec (helderder)
    Xbox 1 games niet meer op de gameslijst zetten.
    Oudere nicknames die niet meer gebruikt worden (banned, opgezegd) opnieuw openstellen voor registratie.

    Dat zijn mijn punten die mij nog 'irriteren'. Daarnaast is extended functionaliteit (group support, webbrowser) altijd welkom maar niet perse noodzakelijk.
     
  7. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eigenlijk ook wel graag een internet browser willen,, die je vanuit het xboxguide menu kunt oproepen tijdens een game. bijv. als je ergens niet uitkomt, dat je dan ff op google kunt zoeken, en dan je game voortzetten zou wel echt gaaf zijn :D maar zowiezo xbw op je xbox kijken lijkt me ook vet :p haha
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een gerucht gehoord dat Dashboard 2.0 binnenkort zou verschijnen, maar verder geen concrete details... Zou wel leuk zijn een nieuw dashboard :)
     
  9. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind met meerder mensen in 1 chat wel leuk, die trails mogen eruit maar als ze erin staan ja laat ze maar staan hoor zo erg is het tog niet? INternet webbrowser is welkom maar ik heb niet echt punten die MOETEN verbeterd worden. Tenzij ik iets lees en denk van wouw dat zit in de updata maar nu nog niets noodzakelijks
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Een browser zou echt fantastisch zijn:) Het belangrijkste wat ze wat mij betreft moeten verbeteren, is de snelheid van je dash. Vind het echt 'oude computer' stijl dat als je je dash oproept het een beetje traagjes gaat, het vaak lang duurt voordat de goede tab tevoorschijn komt, het is gewoon niet 100% soepel. Zou fijn zijn als ze dat iets meer solide maken!

    Verder dingen die niet noodzakelijk zijn maar wel fijn:
    -Browser
    -Toegankelijkere messenger, is nu nauwelijks bruikbaar
    -Chat voor meerdere personen
    -Voor iedere regio een 'Free stuff' tabblad bij marketplace, is bij US accounts wel aanwezig maar ontbreekt bij de rest
    -Optie om themes helemaal custom te maken, dus niet 1 achtergrond die dan overal hetzelfde is. Komt waarschijnlijk niet omdat het dan echt 0 zin meer heeft om nog een theme te kopen
     
  11. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou tijd worden dat dat er nu eindelijk inkomt zeg..
     
  12. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waarschijnlijk niet echt haalbaar denk ik, zou idd wel fijn zijn als je met meerdere mensen in 1 chat kan als je bijv met 3 man cod 4 aant doen bent en vervolgens 3 fransen in je team hebt is dat f*cking irritant en dan kan je ze wel in game muten maar als je vervolgens in de lobby komt hoor je ze weer!:mad: Daarbij gaat het ook ten koste van het fair play gehalte van sommige games, mbt tot het doorgeven van posities van enemy's e.d. dus verwacht maar niet dat dat gaat komen :{
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vraag me nu wel af of die clan-support komt en dat wij hier nu ook eens inside xbox komt. (en meerdere mensen in 1 chat ja)
     
  14. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    maar vorig jaar was er echt al veel over bekend, over de spring update, en nu heb(ben) ik (we) er nog maar heel weinig over gehoord, eigenlijk helemaal niks ;P weet iemand al iets ?
     
  15. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er dit jaar geen update? de server heeft er natuurlijk begin deze maand een dag uitgelegen maar weet niet precies wat ze toen hebben gedaan. Dus bel microsoft met de vraag of er nog een update komt :thumbs:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De update komt gewoon hoor (maar ik verwacht hem rond juni)
     
  17. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop :
    -webbrowser in een nieuw tabblad en als je op een knop drukt in fullscreen
    -betere msn(ongeveer zoals op de pc) bijvoorbeeld zelfgemaakte/gedownloade emoticons zien + private/video chat naar pc gebruikers
    -clan support in een nieuw tabblad
    -private chat met meerdere mensen (het is haalbaar want je kan met meerdere mensen tegelijk in private chat zijn maar dan moet je de ene laten wachten)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kon op de xbox ook wel p.chats hebben met 4 mensen tegelijk... Dus volgens mij is dit wel haalbaar.
     
  19. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke zelf nooit een orginal xbox gehad dus dacht dat het niet mogelijk was om dat te doen... We will see :D \o/
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iPhone support plz
     

Deel Deze Pagina