1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Square en Enix gaan samen door als Square Enix

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 26 nov 2002.

1. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind je wel erg blij klinken over het feit dat starfox geen topper is. ik vind het juist jammer.

2. Somnium

Somnium Guest

Het is wel jammer, maar misschien is het een misstap geweest voor Microsoft om Rare over te nemen, vergeet niet, Nintendo heeft haar eigen 49% ook aan Microsoft verkocht en dat doe je niet zomaar!

3. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad!

Dat doe je alleen maar als je een gameboy advance2 wilt ontwikkelen,en het geld nodig hebt om die dikke boete te betalen8) :D :+

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt.. Je weet wie ik ben en je weet dat ik voor alle consoles ben.. En je weet dat ik iedereen omver lul met het feit dat één console betere games heeft dan een ander.. Denk daar over na en geef het toe. :9

Elke console heeft zijn eigen toppers.. En elke console heeft coole games.. Sony, Nintendo en Microsoft.. De Nintendo games zijn niet kwalitatief beter dan een andere games. Soms zijn ze origineler.. Maar dat hou je altijd.

Final Fantasy was vroeger ook onbekend.. Splinter Cell is ook onbekend.. Maar toch heeft de game al meer dan 1 miljoen pre-orders.. Halo was onbekend maar toch is die game al een paar miljoen keer over de toonbank gegaan..

5. Somnium

Somnium Guest

Die boete daar zal Nintendo echt niet mee zitten, vergeet niet dat ze die boete krijgen omdat ze de gamers juist geld af getroggelt hebben en dat geld is mooi voor die boete en die boete hoeven ze niet alleen te betalen, maar samen met de distributeurs! :) Verder is Nintendo samen met die andere bedrijven nog in beroep gegaan dus boete is nog nieteens zeker..

Oeiii disss!

6. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haak nu in op een cliché maar als zoveel mensen afgeven op de shady corporate praktijken van Microsoft wat is dan het verschil met Nintendo, een bedrijf dat openlijk geld van ons heeft afgetroggeld? Daar gaat eigenlijk een zogenaamd 'sterk' argument van 'Cube fanboys verloren, die hameren vaak door over slechtere games, te grote controllers en evil microsoft als ze het over de Xbox hebben.

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff, wat zitten jullie je allemaal druk te maken, dit = een discussie met een 14-jarige fanboy, lekker boeie allemaal wat tie allemaal uitkermt!!!

8. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach hij heeft ook het recht op een eerlijke discussie.

9. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge:{ niet zo serieus:{

ik heb zelf een gamecube:eek: :p

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles nog eens nagelezen en ga op alles even antwoorden.. :9

Kijk.. Dit vind ik nou zo vaag... Wat Nintendo heeft geflikt is een rotstreek.. En gewoonweg zielig.. Ze krijgen een fokking lage boete.. En gaan er nog tegenin ook.. En jij praat erover en vindt het best?

Nintendo is stom bezig geweest en heeft door deze actie veel respect verloren bij de "hardcore" gamers groep. Iedereen dacht dat Nintendo feilloos was, maar allesbehalve waar naar het schijnt. Nintendo is nergens beter dan Sony of Microsoft.. Sony houdt er rare praktijken aan over.. (dreamcast tijdperk..) En Microsoft ook.. (Windows en dergelijke... Prijsverlagingen een beetje..)

Ik snap niet dat je dit goed praat, aangezien het daarop lijkt.
    Nintendo is gewoon hetzelfde als die anderen.. En zover ik het had begrepen gaat die boete gewoon door.. Ze zijn alleen niet blij dat het zo'n hoog bedrag is.. Ik snap niet dat ze het lef hebben om er tegenin te gaan... Ze hebben er meer mee verdiend.. Je gaat me niet zeggen dat het je niets uitmaakt of dat je het goed keurt hé?

Nintendo was hiermee dus de fout in gegaan.. Ik zeg niet dat Rare goeie games zal gaan afleveren, maar de kans is groot gezien hun verleden.

Als Kameo of Perfect Dark uitkomt en die halen goeie cijfers.. Dan wil ik weleens zien hoe de verkopen stijgen.. Want daar doelt MS op. Dan moet ik zeggen dat MS toch een zeer slimme stap heeft gezet.

Rare is niks meer? Sinds die bij MS zit is Rare niets meer kennelijk..
    Dit hoor ik nu al enkele maanden en dan alleen maar van Gamecube eigenaars.. En als ik oude berichten van Rare na lees waren ze het erover eens dat Rare cool was, bij de beste hoorde dit en dat, zus en zo. Van begin tot einde.. En ik heb berichten gelezen van Gamecube eigenaars die door het lint gingen toen werd aangekondigd dat Nintendo Rare wegdeed en dat MS hun opkocht.

Die developers zijn vertrokken, maar dat zegt nog niets.. Laat hun eerst die game(s) maar maken en beoordeel dan maar.. Het is gewoon crap om te zeggen dat Rare niets is..

De leeftijd maakt in principe niets uit.. Maar het is bekend dat de doelgroep van Nintendo vaak genoeg lager heeft gelegen dan zijn concurrent.. Een image waar ze nu vanaf willen door games zoals Resident Evil uit te brengen..

11. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg al tijden (toen ik nog zon klote N64 had) dat RARE nix meer is.. de laatste games die ze uitbrachten, waren gewoon 300x minder dan met de gasten die nu bij zoonami en free radical zitten.. Ik durf te wedden dat de upcoming RARE games minder zullen zijn. Het is gewoon een publiciteitsstunt van M$ om rare te kopen.

/off
    Als je nog tijd hebt om wat te lezen moet je dit eens lezen
    Niet lezen als je niet stress-bestendig bent ;)

12. Somnium

Somnium Guest

Lage boete? Vind jij een paar honderd miljoen een lage boete? Ik zie dat jou nog niet zo snel neertellen.. En verder verliest Nintendo geen respect bij de hardcore Nintendoids! Anders ben je geen hardcore Nintendoid vind ik!

Wat heeft Rare de laatste 2 jaar nou precies uitgegeven? 3 games! 1 licentie game namelijk Mickey's Speedway USA, allesbehalve een topper.. Conker's Bad Fur Day een fantastisch spel dat moet ik toegeven! Maar nu het belangrijkste, hun eerste 128 bit spel en ook hun laatste show-off, Star Fox Adventures en wat is dat geworden? Een goed spel, maar zeker geen topper en het zorgt ook niet voor denderende verkoopresultaten!

Zie wat er van Star Fox Adventures is geworden, een goed spel, maar het is niet van de unieke Rare kwaliteit die we vroeger in het N64-tijdperk hadden, met games als GoldenEye en Diddy Kong Racing. Ik vind Rare persoonlijk nog steeds wel een goede developper, maar het is niet meer de top! Een paar jaar geleden vond ik het de beste developper, maar kijk eens hoeveel talentvolle studios er bij zijn gekomen de laatste jaren, kijk eens naar Retro Studios, de makers van Metroid Prime, kijk naar Silicon Knights, de makers van Eternal Darkness, kijk naar Camelot, de makers van Golden Sun, kijk naar Brownie Brown, de makers van Magical Vacation!

Rare is gewoon niet meer wat het geweest is..

Er zijn zat mensen van 20+ met een GameCube en dat zijn juist de mensen die vroeger zijn opgegroeit met Nintendo! Sommige van die mensen hebben nu ook kinderen en kopen een GameCube voor hun kinderen omdat zij er ook mee opgegroeit zijn en er goede herinneringen aan hebben en Microsoft heeft dit voordeel niet.
    Verder zijn er zat andere leuke games, maar elk leuk spel vinden jullie al gauw 'kiddy'. Maar kijk eens naar een spel als Blinx, dat is dus niet kiddy, omdat het op een Microsoft console uitkomt? En ik kan me nog goed herinneren dat de Xbox-fanboys Rare-games ook als kiddy beschouwden, maar nu is het op een Xbox console en vind iedereen het de top.. Rare wereld..

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de gamcube spellen zou ik alleen SSBM en Metroid Prime misschiem willen hebben,maar wij hebben Halo,Steel Battallion,Fable en BC en PDO
    En niet te vergeten Xbox LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

14. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem toch hij wil graag aandacht, waarschijnlijk word ie geslagen of heeft ie geen vrieden of iets als dat

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :p , zo iets in die richting zal het zijn, want hij heeft een zieke gewoonte om ons lastig te vallen met die zwakke facts :p

16. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik bedoel dat als je op een xbox forum gaat zitten terwijl je een GC hebt.... dat is toch echt zielig eigelijk(zie zielig niet als scheld woord, ik vind het echt triest voor hem)

17. Somnium

Somnium Guest

Bwahaha, ik zit op zat andere fora, Segaforum.nl, ClubNintendo.net forum, Gamer.nl forum, InsideGamer.nl forum Anime-Paradijs.com forum en nog wat fora! En zwakke facts? Het zijn tenminste facts en jullie weten dat ik jullie daarmee uitlul en dan gaan jullie opeens mij zielig lopen noemen, omdat jullie weten het anders nooit te kunnen winnen! 8) :9 :+ :D :p :) }:] :cool:

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij houd je vast aan cijfers uit Japan, en doet alsof dat echt alles is......maar om nou een beetje objectief te zijn, ho maar...Xbox staat op 2 in USA, 2 in UK / EU, terwijl in de UK Xbox heel dichtbij bij de maandelijkse verkopen van de PS2 staan, met Cube gaat het veel en veel minder op het moment.
    Maar goed daar ben jij niet man genoeg voor om dit ook aan te kaarten.
    En voor ik het vergeet, die "sterke" facts van jou slaan BIJNA altijd nergens op, ook die top 10, waar je een paar meer cube games ziet dan Xbox games....waar is Halo, Splinter Cell etc.?
    Maar goed, laat maar rusten.

19. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Blade mag je niet op een Xboxforum zitten als je een GC hebt.. Dat slaat als een... naja whatever...

Ey Bonez|NL heb je nog een haxor nodig voor CrusaDerS? (talk 2 u on irc) :)

20. Somnium

Somnium Guest

Ik heb echt zin in Splinter Cell.. OP DE GAMECUBE!!! 8)

Quote vanuit Xbox Hardware / General Xbox Chat:
    En dat terwijl de GameCube 2 maanden later is gereleased!

Deel Deze Pagina