Square en Enix gaan samen door als Square Enix

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 26 nov 2002.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Oude cijfers, toch tegenvallend.
    2. Splinter Cell komt waarschijnlijk niet naar de Cube, is ook nog niks bevestigd
    3. Waarom ga je niet in op mijn punten.

2. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell Gamecube: 1st Q 2003

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is absoluut niet officieel.
    PC versie komt eind Januari, ALS het al op PS2/Cube komt, duurt dat nog wel minstens een half jaar, aangezien er dan aan de GFX moet worden gesleuteld ;) :D

4. Een echte diehard fanboy he die somnium! :D

5. Somnium

Somnium Guest

Als ik jouw nickname zo bekijk denk ik dat ik jouw reactie niet al te serieus moet nemen he xboxer2 ;)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    klopt 2 maanden, maar xbox is sinds november 2002 in amerika gereleased en heeft dus een naam van 0,0 (nu dan weer wel maar in het begin nog niet.)

de gamecube oftewel Nintendo geeft al zo`n dikke 20 jaar games uit dus heeft een enorme fanclub achter zich die de xbox nog niet had. vandaar is de xbox minder verkocht als de Gamecube.

(er zijn namelijk die na de N64 een GC hebben gekocht terwijl en GEEN voorganger was van de xbox)

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag hij hier zitten hoor...
    maar het is toch echt extreem triest dat hij opzoveel fora zit?
    ik bedoel hij moet echt wel zo'n 3 uur per dag achter zijn pc zitten, het lijkt me daarom dat hij weinig of geen vrienden heeft daaromom heb ik meedelijden met hem.

8. Somnium

Somnium Guest

Ik heb zat vrienden en dat ik nu toevallig ziek thuis zit en niks te doen heb kan ik verder niks aan doen! Oja, als je op veel fora zit, betekent dat dat je er dagelijks een uur op moet zitten ofzo? Ik ben momenteel heel actief op dit forum, omdat ik jullie hier best vaak kan uitlullen ;) Toch alleen maar leuk he? Maar als sommige mensen hier geen discussies willen voeren, Blade.., dan moet je uit dit subforum blijven!

9. Jij kan ons er best vaak uitlullen?? Ghehehe. Je ziet het verkeerd vriend. Iedereen denkt gewoon bij zichzelf; Joh laat die somnium maar lekker lullen, die is toch niet helemaal goed bij zijn hoofd met zijn GAYmecube.;)

Flapdrol!8)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2002
  10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij kan mij uitlullen? nou begin dan maar eens op mijn posts ZINNIG te replyen en niet aanmerkingen te maken op andermans nicknames.

11. Somnium

Somnium Guest

Tot dusver vind ik dat er naast mij maar 1 iemand met echt argumenten komt in dit topic en dat is CyberPunk. Verder komen jullie niet met argumenten en ik wel, daarmee lul ik jullie uit ja, en dan beginnen jullie te schelden, xboxer2 en Blade, en laten jullie je daarmee van jullie zwakste kant zien..

Ik denk dat een waarschuwing voor Blade en xboxer2 wel op z'n plaats is, aangezien in de regels staat dat flamen een waarschuwing is.

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij haalt me het bloed onder de nagels vandaan, weet je dat?
    De enige die hier een waarschuwing zou moeten krijgen ben jij, je zit hier gewoon de boel uit te lokken.
    Verder lul jij dus helemaal niemand uit, je hebt absoluut geen goeie argumenten, alleen een paar niets zeggen cijfertjes.
    Als ik met een reply op jouw thread kom, ga je je de hele tijd aan andere dingen vergapen, oftewel ben jij uitgeluld, maar goed hier ga jij toch niet op in, dus waar maak ik me nog druk om, he.

13. Somnium

Somnium Guest

Het feit dát je jezelf hier druk om maakt zegt me al genoeg }:] :9
    Als ik hier niet was geweest zou dit subforum hardstikke boring zijn en dan zouden jullie het allemaal met elkaar eens zijn dat Nintendo zuigt, Sony zuigt en Microsoft rulez en ik maak jullie duidelijk dat het juist omgekeerde wereld is :9

Anyway, kijk jij gewoon niet in dit subforum, ik blij en jij blij :)

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat jij zeg ik me hier druk om maak, geen zin heeft verraad je je zelf dat dit topic geen nut heeft.
    En sinds jij hier bent, vind ik dat je me nou niet overtuigd dat Nintendo nou zo goed is, sterker nog, ik vind het steeds irritanter.

15. Somnium

Somnium Guest

Good for you ;) Anyway ik ben hier geloof ik al heel wat langer dan jou als ik je lidnummer zie ;)

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm wat heeft dat er nou weer mee te maken:confused:

*EDIT*
    Oh ik zie het al.

Maar hier doel ik dus mee sinds jij begon met posten in console wars, je weet wel, al je nutteloze threads.

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  17. Somnium

Somnium Guest

Achja, je moet je er niet zoveel van aantrekken, dan komt alles wel goed ;)

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Ehm.. Ik ken zat Nintendoids.. En veel mensen hebben gewoon minder respect voor Nintendo.. En je kan zeggen wat je wil, ik heb het dan echt over de harde kern.. Gasten die sinds het begin met Nintendo bezig zijn. Als jij respect houdt voor Nintendo, ook al flikken ze deze dingetjes kan ik begrijpen.. Maar elk zichzelf respecterende gamer weet wat Nintendo heeft gedaan en dat is niet iets wat in goeie aard viel. Het is knap wat Nintendo in het verleden heeft gedaan, maar dit is toch belachelijk van hun.. En een zwarte bladzijde in hun geschiedenis. Nu is Nintendo niet meer beter dan MS of Sony.

Daarnaast is het een lage boete.. In vergelijking met wat zij er waarschijnlijk mee verdient hebben? Ik kan het niet ophoesten.. Maar als Nintendo er bijv. 500 miljoen extra mee heeft verdiend... Dan moeten ze ook een boete krijgen van 500 miljoen. Klaar uit.

Ik ken nog wel meer bedrijven die niets bijzonders hebben gemaakt en daarna weer terug kwamen.. Kijk de geschiedenis boeken er maar op na. Lucasarts, Rare, Nintendo etc.. Er zijn zat developers die games uit brengen die gewoon super zijn, maar ze brengen ook shit uit soms.. En daarna komen ze weer terug.

Als Kameo hoge scores haalt ben ik benieuwd hoe er naar Rare wordt gekeken.. Want dan kan niemand er meer onderuit.. En dan is MS diegene die triomfantelijk is.

Dat hou je altijd...
    Er komen gewoon steeds meer games, voor elk platform..
    Maar haalt niet weg dat Rare nog steeds een goeie developer is.

Rare bracht als het goed is de game Killer Instinct 64 uit...
    Zware boutgame in vergelijking met zijn voorganger.. Daarna kwamen conker en Perfect Dark.. Dus dit is al eens eerder gebeurt.

Haalt niet weg dat Nintendo nog steeds de jongste doelgroep heeft... Ik ben opgegroeid met Nintendo.. Ik weet dondersgoed wie Nintendo is, beter dan jou waarschijnlijk(no offense). En daarom kan ik zeggen dat MS het nog al goed doet tegenover Nintendo.. Nintendo is bekender, maar kennelijk maakt dit niets uit, aangezien de Xbox steeds meer terrein schijnt te krijgen en dat is knap.. Sony was nieuw.. Maar de Dreamcast won het niet van hun. Hopelijk gebeurt dit niet met Nintendo.

Ik heb Rare nooit als Kiddy beschouwt en ik weet dat er vroeger mensen waren die dit zeiden. En ik weet dat er mensen zijn die nu schijnheilig doen. Maar dat is hetzelfde met de Nintendo fanboys die nu schijnheilig doen over Rare. Rare is niets meer, Joanna Dark is verpest en zal floppen.. Kameo is niets, waren we niet in geïnteresseerd.. Zulke dingen.. Is irritant gewoon.. Dus het is niet alleen de Xbox fanboys.. Maar ook de Nintendo fanboys..

Voor alle anderen...
    Alleen meedoen met de discussie als je wat zinnigs te zeggen heb... Anders niet.. :cool:

19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg alleen dat je graag aandacht wilt wat wel erg duidelijk is aan je gedrag hier.
    Post gewoon deze zooi op een cube of multi platform forum ofzo want hier kun je wel boze reacties verwachten.
    Het is ook wel erg duidelijk wat je hier probeert te doen (zoals al eerder gezegt is) je wilt ons over hale om ook een GC te kopen en de sweer hier verpeste(je probeert ons te laten bannen)

Verder moet ik nog ff zeggen dat er nog wel meer te doen is dan op de PC discussies voeren, ga is naar buite man!

20. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    dus???:{

wat wil jij daar nou mee zeggen jonge]:-
    En waar ben ik mee begonnen??....lijstjes(!!)?

dat wat jij noemt"lijstje"(!!) van mij was om duidelijk te maken dat square enix te vergeten is door bijv
    een van die toevallig 3 devellopers:{

En niet om een kinderachtig lijstje(!!) discussie te beginnen:mad:

ps:ik reageer zolaat omdat ik er overheen heb gelezen]:-

Deel Deze Pagina