1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Square en Enix gaan samen door als Square Enix

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 26 nov 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Xbox is door Microsoft gemaakt, komt uit Amerika en gebruikt PC onderdelen. MS heeft nog geen naam, en als ze dat wel hebben is adt bij velen een (onterechte) slechte naam (waarom is MS de enige die een degelijk OS heeft samen met MAC, het is toch zo makkelijk?).

Japanners kopen de Xbox niet, omdat hij uit Amerika komt en ze kijken niet verder dan PS2 en NGC.

Xbox gebruikt PC onderdelen, dus daarom is hij slecht. Kan iemand mij vertellen waarom, want volgens mij heeft het alleen maar voordelen. :{

De week en maand verkopen van de Xbox liggen op het moment wereldwijd een stuk hoger dan die van NGC, het duurt nog maar even voordat Xbox in totale verkopen gaat inhalen.

:)

Maar, wat is het nut van deze thread? Op een console forum misschien leuk, maar ik had het idee dat dit alleen Xbox-ers zijn. Nou 99% dan. :+

Geloof je nu echt dat het ons een ruk kan schelen wat je allemaal zegt? Ik ga echt niet mijn Xbox inruilen voor een NGC hoor. LOL. :D

Microsoft is evil.. Hou toch op zeg. Ik wou net zeggen, als het al niet is gezegd, Nintendo heeft haar eigen gamers afgezet, dat vind ik zwak. :r

2. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las een zooi posts eerder "hardcore nintendoid" dat kan ik op geen enkele andere manier uitleggen dan nintendo fanboy. Sorry maar dat druist toch wel in tegen je claims dat je een goede discussie wou starten, het lijkt er op dat je gewoon vastgeroest aan nintendo zit

3. Somnium

Somnium Guest

Nee, ik heb verder niks tegen de Xbox, ik wilde eerst ook een Xbox, maar voor mij komen daar minder leuke games op uit dan de GameCube!

4. Hey somnium, koop gewoon een xbox en weet zeker dat je die cube van je helemaal links laat liggen.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Komt waarschijnlijk nog een staartje aan dit verhaal, Square wordt beschuldigt van handel met voorkennis, kan ze geld gaan kosten.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Tuurlijk. :r

7. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo slim om dit te zeggen, nu ben je al helemaal niet meer geloofwaardig meer.. Maar toch wel goed dat je het een beetje leuk houdt in console wars, hehe :p ;)

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goh,wa kunnen jullie moeilijk doen,een Gc is ook een goede console met een paar topspellen,alles is best zolang je maar geen PS2 hebt;) ;) ;)

9. Somnium

Somnium Guest

Noem een game v/d Xbox die tegen Metroid Prime op kan dan..

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell, Halo, Unreal Championship, Fable?

Deel Deze Pagina