SRS: Street Racing Syndicate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blaauw, 11 mrt 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een ntsc box en een pal box

    ik ben het spel trouwens meer gaan waarderen nu ik hem wat langer heb gespeeld. toch best wel verslavend. het is een beetje een kruising tussen mc2 (sfeer) en nfs:u (graphics, modden). besturing is zoals ik al zei erg arcade.
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    SRS leek mij eerst de beste van de vier maar nadat ik wat reviews van het spel heb gelezen valt deze voor mij af.Juiced check ik nog wel eens als hij wat goedkoper is en dat geldt ook voor NFS:U 2.MC 3 lijkt me niks. Ik haal eerst Forza Motorsport op, dat wordt echt de sh*t!
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar helaas komt Forza ook pas rond de kerst of zelfs pas volgend jaar...
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SRS in beweging gezien, man o man wat gaat dat traag. Toegegeven SRS ziet er netjes uit. Alleen jammer dat de game zo traag gaat (net als de vorige game van de makers: R: Ridge Racer). Daar draait het per slot van rekening toch om in race games: snelheid!
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    juiced en SRS zijn heel veel van het zelfde denk ik... zonde om ze allebij te kopen
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop gewoon Burnout 3
     
  7. Razhyell

    Razhyell Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Juiced voelt persoonlijk beter aan (realistischer). En je raced ook overdag in juiced, dat geeft toch wel een ander gevoel dan de hele tijd in het donkere met al die lichtjes als in nfs:u en srs.
    Maar als je echt een snel, stoer, wild, mooi, en super-vette crash-game wil hebben, dan zou ik voor burnout 3 gaan.
     
  8. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SRS ook al. Het racen is inderdaad verschrikkelijk traag, het wordt echt heel snel saai. Alleen met NOS zijn je bolides nog een beetje vooruit te branden. Burnout 3 vind ik een betere game, al heeft die ook zo z'n nadelen. Als je daar bijvoorbeeld tegen de kant schuurt, remt dat helemaal niet af, je rem hoef je dus eigenlijk nooit te gebruiken, niet zo realistisch. Burnout 3 heeft jammer genoeg geen tuning mogelijkheden. Als je niet zoveel geld aan games besteed, zou ik deze 2 games voorbij laten schieten en wachten tot er weer een echte race-topper uitkomt
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Het maakt in burnout echt wel uit of je de kant raakt of niet. Als je door de bocht heen drift zonder de kant te raken ben je sneller. Dat burnout 3 geen tuning mogelijkheden kan ik ook niet als een nadeel zien. Het is een heel ander type game.
     

Deel Deze Pagina