Sssttt, we hebben gewonnen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blox, 10 jun 2004.

1. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    De normen en waarden van Jan Peter worden weer eens uit de kast getrokken. Onder het uitgekauwde motto: 'vroeger was alles beter' worden de jaren vijftig opgepoetst. Helaas laat men de bekrompenheid en geforceerde burgerlijkheid van die jaren niet links liggen, integendeel, juist dat is belangrijk voor J.P en de zijnen. Gevolg? Jan Peter vindt het nodig om zijn normen en waarden door de strot van de burger te drukken. Net nu ik dacht dat we met zijn vermanende vingertje naar de satire en grappenmakers in Nederland het ergste wel achter de rug hadden, krijgen we het volgende: 'toeteren tijdens het EK wegens een doelpunt of overwinning van Oranje kan de supporter op een boete van 95 euro komen te staan.' Een knap staaltje onzinnige overheidsbemoeienis.

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    als de turken hebben gewonnen toeteren ze de hele dag door tijdens wk of ek...en dan staat de politie alleen maar te kijken,waarom krijgen wij dan boetes???

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een onzin zeg! Net alsof als iedereen gaat toeteren iedereen op de bon gaat, ik moet het nog zien.. Maar erg suf zeg.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lekker met zijn allen toeteren, geen diender die dan iedereen bonnen kan geven :).

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja beetje crap.. gebeurt toch niet (tja misschien als je het op het platteland gaat doen ofzo. maar als nederland het EK wint zeker weten dat het een grote rotzooi word met toetsers (en bellen) in grote steden...

Nog even over jouw stukje: Als je iets zegt krijg je gelijk als antwoord dat je discrimineert ofzo :+

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En als ik met een Stadion Toeter door de stad loop? :D

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat JP de MP ons nederlands voetbalteam erg positief inschat en verwacht dat we héél veel gaan winnen en de medeburger die niet van voetbal houdt zo een beetje in bescherming probeert te nemen ;)

8. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is toch niet alleen toeteren? Had ook begrepen dat er geen voorwerpen (vlaggen oid) verder dan 20cm uit het voertuig mogen steken :D.

Ben pro avondklok, zeg vanaf een uur of zeven. Hoef je dit soort maatregelen in het geheel niet te nemen ;).

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat worden dus heel wat boetes...:{

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, vo0r een vlag die 20 cm uitsteekt 100 euros boete
    Verder dan 20 cm 120 geloof ik.
    Waar gaat het hier naar toe?

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als het geen werkelijkheid was, zou ik erom kunnen lachen...

ikzelf ben ook absoluut geen voetbalfan, maar om nou mensen te verbieden te vieren dat hun land heeft gewonnen :confused:

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heeft die Balkenellende wel iets goeds gedaan voor ons land sinds ie Premier is?

13. Lionhard

Lionhard Guest

Bellen met je fiets oko illigaal? 8)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hij heeft een sterke impressie achtergelaten op de buitenwereld door ook geen meter toe te geven op zijn hary potter imago...

15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whats next? Als we niet uit kijken dan wil die sukkel nog games verbieden ook.
    Ik denk dat ik vandaag eens even lekker langs de stembus gaat.
    Dag JP _0/

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    LOL :D

Maar dit is echt te achterlijk, ik ken mensen die gaan met 2 van die toeters per persoon naar de werdstrijd, en dan heb ik het nog niet eens over andere verwante voorwerpen ;)

Denk maar niet dat er ook maar 1 fanatieke oranje-fan zich aan deze achterhaalde regels houd.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @Cyber-Ninja:
    Langs de stembus gaan zal aan dit probleem niet veel helpen. Het is namelijk voor de EU vandaag.......

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is die nou helemaal betoeterd!?!

19. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat niet maar het is wel een begin.

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Betoeterd, grapjas _O_

Maar ff zonder ongein dis echt bullshit, ik zweer als iemand boete krijgt ze lachen die gene die hmm geeft vierkant uit!! _0/

Deel Deze Pagina