1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SSX 3 of Amped 2....?

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 21 okt 2003.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat je van realisme houdt... dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk. Koop Amped 2. Zit ook live optie bij (!!!!) En dat is bij SSX3 (f*ck EA) niet het geval. SSX3 lijkt mij ook een leuk spel maar heeft eigenlijk weinig met snowboarden te maken. Het is gewoon TE arcade om een echte snowboard game te zijn.

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in ieder geval gezien de eerste reviews zeker voor SSX 3.

Voor de realistische snowboardgame ligt ik mijn keuze ook al vast: 1080 Avalanche ;)

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Amped 2. Ik board zelf ook en heb net Amped..zo mooi, en realistisch en uitdagend...zelfs in het begin zat ik op het puntje van mijn stoel en nu nog steeds...nooit makkelijk, nooit te moeilijk. ik vind SSX te onrealistisch..Die screens, lijlt wel een kermisattractie. een Amped 2 lijkt dik over AMped heen te gaan (XBL!) zowel on als offline.

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb amped (1) en ssx tricky en ik dnek dat ik ssx 3 ga kopen want die stuurt veel beter de stunts zijn makkelijker en hij komt eerder uit

5. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga voor SSX3.... misschien wat minder realistisch, maar dat is juist vet :D Ga de PS2 versie halen voor de online play

6. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Er van uitgaande dat beide opvolgers beter, mooier, sneller, etc zijn:
    SSX3, meer lol, meer gekke dingen.

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga eerder voor Amped dan voor SSX.
    Ik heb Amped 1 op de xbox (duh) en SSX op de ps2.

8. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker kiezen voor SSX 3 Tha Master in Snowboardgames ;)
    Het mag wel VET onrealistisch zijn, maar dat is juist zo leuke er aan. Ik hoef geen realisme in een snowboard game. Ik wil me vermaken en niet serieus bezig zijn.
    ps: in sommige games is realisme wel belangrijk ;)

9. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ssx tricky vond ik leuk. Jammer dat die uber tricks zo makkelijk zijn maar dat drukt de pret niet voor mij. Amped heb ik wel maar heb ik nog niet echt kunnen spelen. Ik denk dat toch maar wacht tot ssx3 wat goedkoper word.

Wel jammer dat het een ea game is want ik ben die ea games een beetje zat. Je voelt tijdens het spelen van een ea game gewoon dat ze er nooit alles uithalen.

10. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    SSX3 is da bomb, het is een adrenaline rush. (SSX3 is onrealistisch? Ja inderdaad...daarom speel ik games) Hou je van Tonyhawk ga dan voor amped2 zou ik zeggen. Amped vond ik echt geen zak aan. Snap ook niet echt dat Tony hawk verkoopt. Anyway SSX3 komt in de X en amped blijft bij mij in het winkelschap.

11. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe reacties lokt deze steling wel uit, helpt in ieder geval al een aardig eind voor ik ga beslissen bedankt alvast iedereen.... en ga geryst door met discussieren.... :D

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor ssx3 kiezen , amped heb ik vond ikw el een goede game ssx tricky heb ik ook en vond toch iets leuker dan amped.
    En aan de reviews te lezen van SSX3 is dit een heel goed spel hij staat gim 9,4 en nog wat op gamerankings , er is ook veel verandert vergeleken ssx tricky.
    Mooie gfx uitgebrijdere gameplay en een chille soundtrackt natuurlijk.

13. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    14 november ben nik jarig dus ik haal Amped 2 (natuurlijk omdat ie erg goed is)

14. LightningSeeker

LightningSeeker Ti Ta T-shirt ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor SSX3, want realisme hoeft van mij niet.
    lekker 23 km de lucht in vliegen, 870 tricks uithalen en weer goed terecht komen_O_ :p

15. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    zag wel ssx tricky liggen vandaag denk dat ik die gewoon haal en amped 2..................

16. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Amped II, ssx tricky de vorige vond ik erg bagger en Amped vond ik al wel wat beter duz, ik denk dat het net zow word.
    Ik hoop het dan. =P

17. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog héél erg te twijfelen, welke is het uitgebrijtst, in welke zijn de meeste opties en de meeste tricks en ventjes en pistes???

18. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff uurtje SSX3 gespeeld....... ach....tsjaa.... meer van hetzelfde..... MAAR WEL HEEL VEEL MOOIER8)

Dus als je de eerste leuk vond zou ik hem zeker halen

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En mag ik vragen waar je SSX 3 op de Xbox dan vandaan hebt? Ik heb het spel namelijk hier in Den Haag nog nergens gezien... Alvast bedankt... :)

20. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    op nedgame.com staat ook dat ie pas 30ste uitkomt........

Deel Deze Pagina