Je zegt dat je van realisme houdt... dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk. Koop Amped 2. Zit ook live optie bij (!!!!) En dat is bij SSX3 (f*ck EA) niet het geval. SSX3 lijkt mij ook een leuk spel maar heeft eigenlijk weinig met snowboarden te maken. Het is gewoon TE arcade om een echte snowboard game te zijn.
Ik ga in ieder geval gezien de eerste reviews zeker voor SSX 3. Voor de realistische snowboardgame ligt ik mijn keuze ook al vast: 1080 Avalanche
Amped 2. Ik board zelf ook en heb net Amped..zo mooi, en realistisch en uitdagend...zelfs in het begin zat ik op het puntje van mijn stoel en nu nog steeds...nooit makkelijk, nooit te moeilijk. ik vind SSX te onrealistisch..Die screens, lijlt wel een kermisattractie. een Amped 2 lijkt dik over AMped heen te gaan (XBL!) zowel on als offline.
ik heb amped (1) en ssx tricky en ik dnek dat ik ssx 3 ga kopen want die stuurt veel beter de stunts zijn makkelijker en hij komt eerder uit
Ik ga voor SSX3.... misschien wat minder realistisch, maar dat is juist vet Ga de PS2 versie halen voor de online play
Er van uitgaande dat beide opvolgers beter, mooier, sneller, etc zijn: SSX3, meer lol, meer gekke dingen.
Ik zou zeker kiezen voor SSX 3 Tha Master in Snowboardgames Het mag wel VET onrealistisch zijn, maar dat is juist zo leuke er aan. Ik hoef geen realisme in een snowboard game. Ik wil me vermaken en niet serieus bezig zijn. ps: in sommige games is realisme wel belangrijk
ssx tricky vond ik leuk. Jammer dat die uber tricks zo makkelijk zijn maar dat drukt de pret niet voor mij. Amped heb ik wel maar heb ik nog niet echt kunnen spelen. Ik denk dat toch maar wacht tot ssx3 wat goedkoper word. Wel jammer dat het een ea game is want ik ben die ea games een beetje zat. Je voelt tijdens het spelen van een ea game gewoon dat ze er nooit alles uithalen.
SSX3 is da bomb, het is een adrenaline rush. (SSX3 is onrealistisch? Ja inderdaad...daarom speel ik games) Hou je van Tonyhawk ga dan voor amped2 zou ik zeggen. Amped vond ik echt geen zak aan. Snap ook niet echt dat Tony hawk verkoopt. Anyway SSX3 komt in de X en amped blijft bij mij in het winkelschap.
Toffe reacties lokt deze steling wel uit, helpt in ieder geval al een aardig eind voor ik ga beslissen bedankt alvast iedereen.... en ga geryst door met discussieren....
Ik zou voor ssx3 kiezen , amped heb ik vond ikw el een goede game ssx tricky heb ik ook en vond toch iets leuker dan amped. En aan de reviews te lezen van SSX3 is dit een heel goed spel hij staat gim 9,4 en nog wat op gamerankings , er is ook veel verandert vergeleken ssx tricky. Mooie gfx uitgebrijdere gameplay en een chille soundtrackt natuurlijk.
Ik ga voor SSX3, want realisme hoeft van mij niet. lekker 23 km de lucht in vliegen, 870 tricks uithalen en weer goed terecht komen
Amped II, ssx tricky de vorige vond ik erg bagger en Amped vond ik al wel wat beter duz, ik denk dat het net zow word. Ik hoop het dan. =P
Ik zit nog héél erg te twijfelen, welke is het uitgebrijtst, in welke zijn de meeste opties en de meeste tricks en ventjes en pistes???
Net ff uurtje SSX3 gespeeld....... ach....tsjaa.... meer van hetzelfde..... MAAR WEL HEEL VEEL MOOIER Dus als je de eerste leuk vond zou ik hem zeker halen
En mag ik vragen waar je SSX 3 op de Xbox dan vandaan hebt? Ik heb het spel namelijk hier in Den Haag nog nergens gezien... Alvast bedankt...