niet echt bekend. Zoals je ziet worden beide spellen heel goed en uitgebreid en wordt het dus kiezen op smaak: Amped 2: realistischer, focust op tricks en stijl, meer 'sneeuwgevoel', 300 soundtracks, veel XboxLive mogelijkheden, waarschijnlijk weer een hele grote berg met out of bounds systeem. SSX3: niet realistisch, veel over the top tricks, arcade, makkelijker zelfs te laagdrempelig volgens PU. Grote bergen, lange runs, muren in de vorm van grote rotspartijen (en dat vind ik nepper dan de out of bounds van Amped) Amped 2 wordt du meer voor de echte snowboarders/wintersproters, lekker uitdagend en stijl speelt een grote rol SSX3 is meer arcade, meer een race spel, erg vergevingsgezind. Meer iets voor de massa.
heb SSX3 gezien..de eerste levels zijn lang niet de vrijheid/blijheid waar de PU over vertelt. Er zijn geen onzichtbare muren, zegt de PU, maar erger, wel zichtbare! zoals rotspartijen en ondoordringbare sneeuwwanden. Verder een heel strikt off limits systeem. Hij deed een hele vette sprong, kwam buiten de piste, off limits vloog door hetys scherm en hij werd zonder pardon METEEN weer op de piste geflikkerd. Weg score. En dan beschuldigd de PU Amped van onzichtbare muren De muren met amped zijn' out of bounds' die je alleen maar krijgt als je echt ziek ver afzwaait en dan nog heb je genoeg tijd om te landen en te keren. Bij Amped 2 waarschijnlijk niet anders. Loze beschuldiging van de PU dus. btw: SSX3 ziet er wel mooi uit hoor! truukjes zijn over the top en het ziet er lekker aracade uit. en daar houd ik niet van...wel leuke afwisseling trouwens...maar zeker gezien de off limits ga ik voor Amped 2..das echte vrijheid. **maar we hebben SSX 3 nog niet lang gespeeld, wie weet verbeterd het later.
Ik heb ook heel de nacht SSX 3 zitten spelen! Wat gaaf zeg! Vooral die lawines! Dit vervolg is echt nog gaver dan SSX 2! De tricks zien er weer veel gelikter uit!!!! Super vet!
Ik heb zelf nooit een ssx game mogen ervaren dus het is duidelijk dat ik ga voor amped. Ik heb amped 1 uitgespeeld en het gaf me zo'n voldoening dat ik niet kan wachten om 2 uit te spelen. Amped 1 ziet er grafisch verbluffend uit en ik weet zeker dat ze zichzelf zullen overtreffen in deel 2. Daarnaast speelt de game heerlijk en wordt de "career-mode" steeds moeilijker. Dus ik kies voor amped 2.
Ik ga voor SSX 3 ; Die vrijheid spreekt me wel aan, gewoon wat snowboarden en als je ergens heen wilt ga je met je board erheen En ik hou ook wel van arcade games, ik weet niet echt waarom maar dat spreekt me ook wel aan Dus ik ga voor SSX 3
amped is ook vrijheid...en heb je mijn verontwaardiging over SSX3 off limits systeem gelezen? gewoon middenin je trick op de piste worden geflikkerd zonder score? vind ik niet vet.
uitgebrijtst ik denk dat je niet moet kijken naar wie de meeste tricks, ventjes, pistes etc. heeft (ook van belang, maar minder)... als je meer van realisme houdt, moet je voor Amped 2 gaan als arcade je meer ligt, kun je beter voor SSX3 gaan
Paar puntjes die erg leuk blijken in SSX3: - heel veel mooier dan SSX tricky(1 van de mooiste xbox games die ik gezien heb) - het spel loopt heel soepel, ook op hoge snelheid - lawines en omvallende bomen - de levels zijn verdeeld over bergen, zodat je uiteindelijk aan 1 stuk door kan - MEGA-sprongen - rare kleding, mijn poppetje board nu met een papieren zak op zijn kop Misschien niet realistisch, maar zeker de moeite waard.
ik vind dat een spel zo echt mogelijk moet zijn vor mij of heel erg in fantasie zeg maar en bij snowboarden ga ik tog liever voor het realistische stukje omdat me dat meer aantrekt...dus ik kies voor amped...maar daarvan neit weg dat ssx 3 ook gewoon een goede game kan zijn en misschien koop iki ze wel allebei maar ook het xboxlive gedeelte is een deel van mijn keuze...(mun broer koopt amped tog al dus nou ja altijd leuk heh)
Om overduidelijke redenen, vind ik Amped 2 geen ethisch verantwoord spel en daarom kies ik voor SSX 3.
HAHAHA waar slaat dat dan op Jam..... ? Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad in SSX... ? Wan tbij Amped 2 zal di ecker net zo hoog komen te liggen als in amped 1... dat mag ik wel aannemen tenminste want zo moeilijk was amped niet, pas later naarmate je hoger in de world rank kwam werd ie moeilijker maar dat is voor mij dan ook meer dan logisch.
Ik vind SSX3 een stuk moeilijker dan SSX tricky. Hoewel de sprongen makkelijker uit te voeren zijn en ook de rest van de besturing beter is, lijkt het alsof de tegenstanders een stuk sneller zijn, ook in de eerst race al. Ik heb wel het idee dat er minder alternatieve routes zijn, maar ja, heb het spel pas 3 dagen............
SSX3 ! Hij is ZO goed, echt de beste uit de reeks tot nu toe, gister peak 1 helemaal uitgespeeld met Elise.
ik vond ssx tricky juist erg tegenvallen op grafisch gebied. amped overtreft ssx tricky op dit gebied duidelijk hoor naar mijn mening.
sorry dan begreep ik je verkeerd, maar dan nog denk ik dat amped 2 mooier gaat worden dan ssx3. bewijzen daarvoor heb ik niet, dit is puur op gevoel .
Het gaat er ook om wat je zoekt. Ik speel weinig, af en toe een half uurtje. Wat dat betreft is SSX(beide) gewoon makkelijk onder de knie te krijgen. Verder ken ik amped niet en zoek ik ook geen realistisch spel. We zullen wel zien als amped2 uit is.
er zijn vage redenen, maar dit slaat alles of bedoel je dat Amped er af en toe zo pijnlijk uit ziet dat je er zelf van ineen krimpt??