1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SSX 3 of Amped 2....?

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 21 okt 2003.

1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch nog niet uit of de XBox of wel. FRS zei 30 okt

2. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet dat op GameRankings SSX3 zelfs beter scoort dan GTA3 en het aanzien wordt als het beste spel op PS2 dan moet het toch wel goed zijn.

Maar ik heb gigantisch lang AMPED gespeeld. (Ben jammergenoeg maar tot plaats 10 geraakt) En daar waren een paar redenen voor: graphics, gameplay, maar ook de muziek.
    Als ik nu naar een mooi filmpje van AMPED 2 kijk dan denk ik dat Amped 2 ook de max zal worden.

AMPED 2 koop ik zeker. SSX 3 zal ik vrijdag eens huren en ik het de max vind, dan koop ik het ook wel.

Dus als je niet zeker bent welk te kiezen: huur ze eerst.

3. Request

Request Request NL @ LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    Kijken jullie alleen maar op de graphics ofzo...?
    Schijt dat Amped iets mooier is dan ssx 3..
    het gaat toch om de LoL... ssx 3 is de spanning veel groter en de truks die je er kunt doen geven een enorme kick

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    laat ons een beetje in onze waarde. We kijken naar de fun. Voor de hardcore snowboarder zijn die zieke tricks van SSX3 niet grappig. Te onmogelijk, te makkelijk uit te voeren. Bij amped (2) moet je echt je best doen voor een mooie, stijlvolle corkshew. Net zoals in het echt. De kick die je krijgt bij het landen is dan (voor mij) groter dan bij een SuperUberTrick in SSX3. Verder is Amped meer realistisch vormgegeven..je krijgt echt het knisperende sneeuwgevoel. Bij SSX3 is dat veel minder. Verder vind ik dat SSX3 wel een erg scherpe OFF LIMITS gebruikt. Wijk je een beetje af..wordt je meteen op de baan gekwakt..dag punten:'-(
    maw, voor andere mensen zit er in Amped dus veel meer LoL dan in SSX

5. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amped 2 vin ik zooo veeeel beter..

nou mag een spel van mij best onrealistisch zijn, maar ssx 3 gaat gewoon te ver..
    ik heb ssx 1 ook helemaal doodgespeeld ( toen waren er nog geen realistische snowboardgames) en ik ben die reeks helemaal zat..

al die ubertricks gaan vervelen op een gegeven moment..
    amped 2 blijft boeien..

vooral ook met die style meter enzo..

kom op.. als je een gigantische sprong maakt en je maakt een vet stylish uitgebonede bs 180 nosegrab , ziet dat er gewoon vet stoer uit...

moet je bij ssx es doen.. alleen de superubervette tricks enzo..kan je mooi maken..de rest van de tricks vallen enorm tegen..

amped heeft zoveel meer 'onderliggende' dingen waarover veel meer is nagedacht, dat t absoluut langer blijft boeien.

als je niet van realisme houdt dan zou ik voor ssx gaan..
    ga je voor realisme.. of diepgang.. of board je zelf ook ..

kan je beter voor amped 2 gaan

6. debeagle

debeagle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind AMPED 2 veel leuker dan SSX 3.
    Dus als ik er 1 moest kiezen wist ik het wel!!!!

7. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 2 komt wat meer reeƫl over, vind ik.

SSX 3 vond ik zelf een beetje te ver gaan, in de stunts.

8. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe het zit bij SSX wanneer je voor multiplay kiest dan maar 1 van de spelers een character met skills kan kiezen, player 2 kan geen speler met skills kiezen ook al heeft er wel meer? plz help me out!! :confused:

Deel Deze Pagina