Moet je naar een lodge gaan, en daar kun je ergens bekijken hoe je je über's moet uitvoeren, en daar kun je ook nieuwe kopen
Eerst doe je zoveel mogelijk tricks tot je meter vol zit en dan spring je eens heel hoog en klik je L + A, B, Y of X. Als je dan über staan hebt kun je nog toffere stunts doen maar daar moet je idd even in de lodge kijken bij de über-tricklijst. Veel succes!
Ik heb Amped 1 en ik vond SSX 3 er toch een stuk leuker uit zien en eerlijk gezegd vind ik het ook 10x leuker. Ik kan niet geloven dat Amped 2 zoveel beter is geworden dat het SSX 3 naar mijn mening overtreft. Van mij hoeft het ook echt niet realistisch te zijn. Als het maar leuk is en er het liefst nog leuk uitziet dan is het goed. Die suber ubers zijn echt cool vooral torpedo of guillotine ofzo zijn vet. Ik ben trouwens wel heel blij dat het geen echte parcoursen zijn, sommige van de parcoursen bij ssx zouden gewoon niet werken in Amped. Vooral het parcours Metrocity is cool, allemaal afsnijden strijden om elke seconde. Op een gegeven moment kwam ik bij dat parcours precies naast een tegenstander op de finish afrijden en ik snel op de rechtertrigger duwen en ik sloeg hem net voor de finish neer, was echt vet. Volgens mij is SSX 3 gewoon een beter spel dan Amped 2 je moet het alleen niet erg vinden dat het niet realistisch is. Mijn ouders zitten af en toe zelfs mee te kijken omdat ze SSX zo mooi vinden en zo flitsend . Wat doen jullie trouwens vooral race of tricks ik doe meestal race vin ik gewoon het vetst, dit is ook eigenlijk de combinatie tussen tricks en snelheid zonder tricks win je die wedstrijden ook niet. Ik heb ondertussen alles op racen al uitgespeelt. Is wel relaxed als je SUPER UBER gespelt hebt dat je dan de versnelling ingedrukt kan houden. Ohw ja ook wel cool in SSX 3 is dat er allemaal bewegende elementen zijn. Omvallende bomen lawines aarbevingen bruggen die instorten als je erover heen rijd. Echt een vet spel.
Idd, dat van die lawines en die omvallende bomen is echt niet te doen... Wat ook tof is zijn parcours waarbij sommige stukken gewoon afvallen...Dan moet je zorgen dat je DAAR niet in valt...
Dit spel is echt super snel, je krijgt er af en toe gewoon een adrenaline rush van. MEt zn tweeen is ook geweldig, steeds tijden verbeteren etc.
Wat ook tof is bij SSX3 is dat je door veel competities te winnen cheatcharacters krijgt.Altijd iets om naar uit te kijken dus!
Um jah, dat weet ik nog nie zo goe ik heb der nog maar 1... Maar als ik iets te weten kom meld ik het je.
Nog een positief punt over SSX3: de radio die speelt wanneer je SSX3 speelt! Met allemaal goeie liedjes en de commentaar mag er ook zijn. Moet je maar eens op letten als je het speelt.
die cheatcaracters zijn saai ja, maar die special boards zijn wel cool, kan je op een surfboard snowboarden en da commentaar en muziek is echt cool, eigenlijk had ik liever nog wat meer commentaar gehad, en dan ook nog een beetje grappig commentaar da is echt grappig
De snelheid is echt geweldig en ook de poedersneeuw is beter dan in elk snowboard spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik vind de tricks wel te simpel, het maakt niet uit hoe je terechtkomt, als je maar op tijd stopt met tricks te doen land hij het altijd...
Hahaha ja dat kan soms wel lastig zijn...Behalve als je getraind bent in snel-achter-elkaar-X-in-elkaar-rammen!!!
God ja, ik ken zo'n gast, het lijkt wel alsof ie met een controller is geboren! Echt niet normaal hoesnel hij buttons kan indrukken! Hij had me toen ook al geholpen om Ocelot's marteling in MGS1 te overleven, was een eitje voor hem!