1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] SSX 3

Discussie in 'Games' gestart door xbox-freack, 13 dec 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je naar een lodge gaan, en daar kun je ergens bekijken hoe je je über's moet uitvoeren, en daar kun je ook nieuwe kopen :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  2. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst doe je zoveel mogelijk tricks tot je meter vol zit en dan spring je eens heel hoog en klik je L + A, B, Y of X.
    Als je dan über staan hebt kun je nog toffere stunts doen maar daar moet je idd even in de lodge kijken bij de über-tricklijst.
    Veel succes!
     
  3. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Amped 1 en ik vond SSX 3 er toch een stuk leuker uit zien en eerlijk gezegd vind ik het ook 10x leuker. Ik kan niet geloven dat Amped 2 zoveel beter is geworden dat het SSX 3 naar mijn mening overtreft. Van mij hoeft het ook echt niet realistisch te zijn. Als het maar leuk is en er het liefst nog leuk uitziet dan is het goed. Die suber ubers zijn echt cool vooral torpedo of guillotine ofzo zijn vet. Ik ben trouwens wel heel blij dat het geen echte parcoursen zijn, sommige van de parcoursen bij ssx zouden gewoon niet werken in Amped. Vooral het parcours Metrocity is cool, allemaal afsnijden strijden om elke seconde. Op een gegeven moment kwam ik bij dat parcours precies naast een tegenstander op de finish afrijden en ik snel op de rechtertrigger duwen en ik sloeg hem net voor de finish neer, was echt vet. Volgens mij is SSX 3 gewoon een beter spel dan Amped 2 je moet het alleen niet erg vinden dat het niet realistisch is. Mijn ouders zitten af en toe zelfs mee te kijken omdat ze SSX zo mooi vinden en zo flitsend :p. Wat doen jullie trouwens vooral race of tricks ik doe meestal race vin ik gewoon het vetst, dit is ook eigenlijk de combinatie tussen tricks en snelheid zonder tricks win je die wedstrijden ook niet. Ik heb ondertussen alles op racen al uitgespeelt. Is wel relaxed als je SUPER UBER gespelt hebt dat je dan de versnelling ingedrukt kan houden. Ohw ja ook wel cool in SSX 3 is dat er allemaal bewegende elementen zijn. Omvallende bomen lawines aarbevingen bruggen die instorten als je erover heen rijd. Echt een vet spel.
     
  4. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat van die lawines en die omvallende bomen is echt niet te doen...8)
    Wat ook tof is zijn parcours waarbij sommige stukken gewoon afvallen...Dan moet je zorgen dat je DAAR niet in valt...:cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  5. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt super snel, je krijgt er af en toe gewoon een adrenaline rush van.
    MEt zn tweeen is ook geweldig, steeds tijden verbeteren etc.
     
  6. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het veel met mn broer en we hebben altijd lol!}:]
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ik splitscreen of..?
     
  8. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja splitscreen.
     
  9. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook tof is bij SSX3 is dat je door veel competities te winnen cheatcharacters krijgt.Altijd iets om naar uit te kijken dus!
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh?! :eek:
    Wat is er zo bijzonder aan die cheatcharacters dan?
     
  11. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Um jah, dat weet ik nog nie zo goe ik heb der nog maar 1...
    Maar als ik iets te weten kom meld ik het je.;)
     
  12. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand miss wat die cheatcharacters ECHT toevoegen?
     
  13. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss gewoon een andere look...
    nee ik denk et nie zou een beetje saai zijn...8)
     
  14. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een positief punt over SSX3:
    de radio die speelt wanneer je SSX3 speelt!
    Met allemaal goeie liedjes en de commentaar mag er ook zijn.
    Moet je maar eens op letten als je het speelt.
     
  15. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    die cheatcaracters zijn saai ja, maar die special boards zijn wel cool, kan je op een surfboard snowboarden :D en da commentaar en muziek is echt cool, eigenlijk had ik liever nog wat meer commentaar gehad, en dan ook nog een beetje grappig commentaar da is echt grappig
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    De snelheid is echt geweldig en ook de poedersneeuw is beter dan in elk snowboard spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik vind de tricks wel te simpel, het maakt niet uit hoe je terechtkomt, als je maar op tijd stopt met tricks te doen land hij het altijd...
     
  17. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    ......tenzij je tegen een steen aan vliegt of in een afgrond valt
     
  18. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja dat kan soms wel lastig zijn...Behalve als je getraind bent in snel-achter-elkaar-X-in-elkaar-rammen!!!
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    God ja, ik ken zo'n gast, het lijkt wel alsof ie met een controller is geboren! :eek:
    Echt niet normaal hoesnel hij buttons kan indrukken! :eek: Hij had me toen ook al geholpen om Ocelot's marteling in MGS1 te overleven, was een eitje voor hem! :eek:
     
  20. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik SSX Tricky nog wel een kans geven als ik dit allemaal zo hoor SSX3 gelijk beter of wat?
     

Deel Deze Pagina