Dus nee, het kan niet bij Amped 2.. Bij amped 2 kan je trouwens ook niet met een koe spelen zoals in SSX. Ook niet met een cowboyhoed, waterpistool of op een houten plank.. en zo zitten er wel meerverschillen tussen SSX en Amped
Daarom is Amped 2 ook een realistischere game, en daar ben ik niet zo voor(met alle respect voor degenen die dat juist wel liever hebben) althans, niet voor snowboard-games...
Wat ik wel raar vind aan SSX3, is dat wanneer je springt en tricks uitvoert, er zo precies slierten aan je board hangen...
Ik heb nog maar 1 keer een kleine block gehad van nog geen seconde...Twas wel spijtig maar het zijn ook zo goeie graphics en vele frames per seconde.Tzal daaraan liggen.
Zeker mooi, maar daar hoef je geen 6 post achter elkaar voor te plaatsen. Gebruik gewoon die edit knop rechtonderin.
Geen opsomming, liever een uitleg bij je mening Nee, jongens probeer het even serieus te houden hier en praat liever inhoudelijk over de game. xbox-freack als je dit leest, gebruik in het vervolg inderdaad even de edit knop, want 6 maal achter elkaar posten heb ík zelfs nog niet vaak meegemaakt, in het open forum dan Edit: heb ook ff die screens weggehaald uit éen van je honderden posts omdat ze niet werkten én er een inlog gevraagd werd ...
Doed, Mac si echt teh Pwn GeK! Hij is gewoon het lijpste, daarna die ene Psymon, die ziet er ook echt kewl uit 't Is zeldzaam, maar EA heeft echt een meesterwerk afgelevert deze keer