1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] SSX 3

Discussie in 'Games' gestart door xbox-freack, 13 dec 2003.

  1. xbox-freack

    xbox-freack Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal er aan denken!
    Heel wel bedankt om ze weg te doen ik heb het later ook gemerkt dat ze me iets vroegen van mijn wachtwoord enzo:confused:
    En int vervolg zal ik mn edit knop gebruiken, beloofd!O-)

    filmpje SSX3
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  2. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb hem ook sinds vandaag, maar hoe zit dat nou met de vrijheid dat je bovenop de berg begint en bv naar een race of een big air toe kan boarden ?? D8 dat ergens gehoord/gelezen te hebben. Wel kick spel trouwens :) Lekker toegankelijk en veel lol
     
  3. Rens1984

    Rens1984 XBW blauwtje

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrijheid is een beetje onzin. Veel te overdreven beschreven in bepaalde reviews. Als je het een tijdje speelt merk je dat er een hele duidelijke route op de berg is. Ook dat je heel snel "off limits" gaat en terug gegooid wordt. Hoe dan ook: het blijft een geweldig spel!!!!
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat "naar een evenement toe boarden" slaat dus nergens op ?

    /edit : sorry ik snap em al.....had gisteren alleen nog maar single events gespeeld :)
    echt kick spel !!
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  5. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij die items dan gevonden? want ik heb geen idee waar ik een koe kan vinden.........of gaat dit over ssx tricky?
     
  6. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Die items waar je het over hebt zijn o.a. cheatcharacters. Die kun je behalen als je bepaalde doelen haalt (bijv. alle posters/kaarten/actiefiguren verzamelen). Ook kun je er een bepaald aantal kopen in de lodges van iedere peak. Ze geven alleen niet een echte toegevoegde waarde aan je spel.

    SSX 3 vind ik heel erg leuk, maar als je het spel al een tijdje hebt wordt het al snel te makkelijk. Ik heb nu met alle characters een 11.0 rating en op een paar tracks na alle platina medailles. Dan begint het nogal saai te worden :'-(
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    is een waterpistool ook een cheatcharacter? :|........mare je bent al een stuk verder dan ik ben (ik heb het spel al sinds eind november) enne ik ben nog steeds een beetje aan het rond snowboarde en af en toe probeer ik een big challenge
     
  8. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het waterpistool een accesoire die je kan winnen als je ergens een goude medallie haalt.

    En Gerbo : Kaori is the one for me omdat ik die kleine Japanse chick wel kicken vind.;)
    En ik heb wel iets met Japanse vrouwn. :9
     
  9. MORRISSCHAFFER

    MORRISSCHAFFER Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom geen stap verder
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het was een beetje weggezakt hier. Anyway, toen deze thread lekker aan het wegzakken was is deze game ook in mijn bezit gekomen.
    Hij bevalt me veel beter dan ik ooit had durven dromen. Er is gewoon zat te doen (voor extreme sportsgames begrippen). Ook al is er een hoop nutteloos (bijv. trading cards).
    Het speelt lekker en is goed toegankelijk. 's Morgens voordat je naar school gaat ff dat ding aanzetten en lekker snel in vrije mode een helling naar beneden sjeezen. Heerlijk.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem laatst ook gekocht. Ik vind hem ook geweldig :p
    Ik zit nu op Peak 3, nu aardig moeilijk vind ik.
    Hebben jullie ook bij Multiplayer, dat player 1 alle ge-upgrade characters krijgt en player 2 niks? Is dit te veranderen?
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je 2 characters hebt die geupgrade zijn, kunnen jullie allebei 1 kiezen, anders ziet er niks op dan allebei een slome, of 1 een snelle(geupgrade), en de ander een slome(normale) :)

    Ik kom vaak in de knup met de besturing van tricks etc, hoe staat dit bij jullie ervoor? :) Verder echt een vet spel :)
    Ben s'ochtend een keerje vroek opgestaan om voor de lol even een half uurtje van de top v/d berg naar beneden te gaan :cool:
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit pas halverwege op peak 2. Ik zit nu alle collectibles te verzamelen en alle big challenges te doen. Heb ze nu bijna allemaal.

    Weet iemand hoe je een FS 360 to rail doet? Rail FS 360 is dat je van de rail afspringt en dan 360 draait. Wat moet je doen bij FS 360 to rail?

    @Shinhead, ik kan je helaas niet helpen. Nooit multiplayer gedaan.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik net uber tricks gedaan heb en de meter is weer normaal dan zit ik wel de hele tijd L+X,B,of Y. Dat is wel irritant :p
    En eerst was ik ook de hele tijd gewend van Tony Hawk dat je A ingedrukt moet houden de hele tijd :'-( Moest ik helemaal afleren :'-(
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat draaien met de D-pad was ook wennen.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FS 360 to Rail moet je eerst een 360 doen en dan op de rail gaan
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Heet het dan ook FS? Want ik moet nou een reeks railtricks afwerken. En de eerste is gewoon 180 to rail. Zonder FS ervoor.
     
  18. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    met multiplayer kan je allebei de geupgrade character nemen....je moet als player 2 mag kiezen op x geloof ik drukken en dan kan je hem ook voor player 2 loaden dacht ik maar dat moet je maar ff bekijken het is mij in ieder geval wel gelukt :D
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee ik heb die FS en BS nooit gesnapt :D
    Hoe doe je btw een 360 Tailgrab ?

    @roedos
    I shall try :)
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die FS 360 rail was gewoon een 360 maken op de rail zelf. Dat houdt in gewoon je D-pad even inhouden zodat hij op de rail gaat draaien :)

    Een tailgrab? Geen idee. Wat ik wel weet ik dat je alle 4 de grab knoppen kan combineren. Gewoon een kwestie van uitproberen totdat je de juiste combinatie vindt. Succes :)

    Weet iemand een antwoord op mijn vraag over SSX 3 in het help/cheats gedeelte?
     

Deel Deze Pagina