Ssx 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rens1984, 6 jun 2004.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook wel benieuwd naar. SSX is echt een leuk spel om af en toe in je console te schuiven. Dat skieen lijkt me een mooie toevoeging. Is er meer bekend over de vaste cast? Komt Elise bijvoorbeeld weer terug? Zij is namelijk cool.

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een release datum bekend ?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb ik verder nog niets over kunnen vinden. Ik denk dat je aan een Q3 moet denken van dit jaar.

edit\\ Nog plaatjes van Fok!
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Electronic Arts heeft op 21-1 in een persconferentie haar nieuwe games besproken die in 2005 en 2006 zullen uitkomen. En er zitten wel weer hele goede games tussen.

SSX4
    SSX3 was een board-game en in SSX4 zul je ook op je ski's de berg afkunnen dalen. Waarschijnlijk zal, net zoals bij zijn voorganger, je weer een hele grote berg af kunnen met alle vrijheid in je afdaling. Ditmaal maak je je vette tricks met de rechter control-stick waarmee je nog gavere moves kunt maken.
    SSX4 komt uit op Xbox, PS2 en Cube eind 2005 en zal online speelbaar zijn op Xbox en PS2.

van ownage.nl
    kijk trouwens het hele lijstje maar hier :D -> http://www.ownage.nl/readfindarchive.asp?zoekterm=ssx 4&page=1&f_shm=94402

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat als je dan toch kan skie'n en snowboarde het gewoon door elkaar kan

bijvoorbeeld met multyplayer de ene skied en de ander snowboard

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb veel plezier gehad aan SSX 3 .. Maar ik denk niet dat ik het vervolg zou komen.
    Afwachten maar!

Deel Deze Pagina