Net even de review op ign.com gelezen. ze waren best enthousiast, een 8,8. Ben benieuwd wanneer ik em binnen krijg. Gaan jullie em halen?
Tja, ik vind het niet een enorme verandering ofzo..... Zoals zo vaak helaas, maar neemt niet weg dat het een goede game is hoor....
Speel jij die games ook of roep je maar wat? Op PES5 heb je ook commentaar maar volgens mij heb je die nog nooit gespeeld...
Gisteren toevallig een previeuw van SSX4 gezien op Gamekings. Vandaag zag ik hem liggen in de winkel en heb ik toch gekozen voor het 3e deel. Redenen: 1) De lange afdalingen bestaan niet meer in het 4e deel. Dit vond ik super aan het derde 2) Zag dat je een geheel eigen karakter kon ontwerpen in deel 4, is iets wat mij nou echt niet aanspreekt. Story-mode sprak mij niet zo aan.
ik heb even al jullie posts gelezen en ik heb gisteren ssx 3 nog even gespeeld voor dat ik tour ging spelen hier mijn comclusie so far: Tof: - Grafisch vind ik het ten alle opzichten beter dan 3, niet meer zo heel futuritisch en niet meer van die hele felle kleuren (is nu meer echt een berg/dorp). - verhaal line, doormiddel van sponsers (echte merken enz..) - Gameplay is net wat relaxter en monster tricks zien er erg goed uit. - De levels zijn voor mij precies goed ik vond die half uur race net 10 min. te lang en laat in deze versie de langste 20 min zijn. - Eigen karakter is altijd leuk (profi's had van mij ook nog gemogen) - Ranglijst dat je niet na 25 onderdelen in de top 10 staat. - Sommige jumps zijn zo veel cooler speciaal door de foto fragrmenten Jammer: - Radio big is er niet meer vind ik toch wel een sfeertje geven. - dat je tijdens free ride geen punten kunt verzamelen voor je Tour. - geen transport mogelijkheden. Mijn conclusie: Alle goeie punten van Transworld snowboarding/amped2/ssx3 zitten er in, is denk ik aantrekkelijker geworden voor de echte snowboarder alleen vind ik het persoonlijk jammer dat de punten bij "jammer" er niet meer inzitten maar dat neemt zeker niet weg dat ik hem leuker vind dan 3. ok dat was het geloof ik voor nu als ik nog meer tegen kom ill let you know.
Wat is er tof aan dat de berg kleiner is . Ik vond het juist vet dat je met deel 3 een afdaling hebt van 30 minuten. Nu zouden ze juist een afdaling moeten hebben van 45 minuten. Echt zo relaxt, zo'n lange afdaling
Hoe zit de career mode in elkaar?? Kun je alleen modes kiezen zoals racen en trucs zoals in SSX Tricky of zijn er nog meer onderdelen. Hoeveel tracks zijn er? Hoelang doe je er ongeveer over om nummer 1 te worden? Zijn de opties uitgebreid met het maken van je eigen character? Misschien dat iemand iets meer over die career mode kan vertellen
ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of die idiote "mix" van SSX 3 er nog in verwerkt zit. Dan bedoel ik dus dat je muziek on-the-fly wordt gemixt. Daar heb ik mij behoorlijk aan ge-ergerd in het vorige deel, omdat het me nog wel eens voorkwam dat het refrein maar wegbleef van mijn favoriete nummers Of dat het ineens heel "spacy" wordt als je een hoge jump doet. Ik las een paar posts hierboven dat radio BIG weg is, maar die mix-dinges dus ook?
Moet ik zeggen dat ze voor EA toch wel wat fikse veranderingen hebben ingebracht. Denk aan de ski's, grafisch en toch wel het spel systeem vindt ik.
Dat vond ik persoonlijk wel geinig in deel 3, maar tis idd wel irritant. Met de jumps is het wel vet, maar zodra je land moet de muziek er gelijk weer inknallen. Dat gebeurt dacht ik niet altijd. Ik vind dat nummer van Placebo (the bitter end) wel vet om mee te boarden, maar het refrein blijft idd lang weg. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe dit zit in SSX on Tour