1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ssx tricky

Discussie in 'Algemeen' gestart door godzilla123, 26 sep 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar was transworld snowboarding niet dat spel waar ze op je schieten? En dat je dingen moet verzamelen enzo? Dat vind ik niet zo tof bij een snowboardspel, dan speel ik liever Halo.

Ik kijk wel even of ik een filmpje van SSX kan vinden, screenshots zeggen niet zo heel veel, behalve dat me opviel dat ze er zo raar uitzagen.

2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is niet vreemd getekend, maar het is anders getekend dan amped, minder realistisch

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    De banen zijn iig. ong 10x mooier dan die van Amped. Lekker lang ook, min. of 5. Ook prettig is dat als je een tijd 1ste staat en je maakt na 4 min. een kletter, dat je dan niet gelijk je 1ste plaats kwijt bent. Dat zou ik met banen van 5 min. erg vermoeiend vinden, dat is goed uitgewerkt dus. Toppertje!:)

4. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    MMM, Amped verkoopt en verkocht wel beter volgens mij

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Amped was nieuw en het eerste snowboardspel op de xdoos. Meeste mensen die Tricky op de ps2 gespeeld hebben hoeven hem niet nog een x.

6. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SSX Tricky een geweldig spel. Groot phungehalte en super om met 2 man te spelen... Het leukste spel wat ik heb :)

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dark Summit was het spel wat ik bedoelde, dat is niet zo tof als je een snowboardgame wilt.
    SSX is de "aparte" tekenstijl, maar lijkt wel grappig. Transworld Snowboarding heb ik nog niet gezien, die ga ik maar eens bekijken.

(edit)
    Hmm, transworld snowboarding ziet er wel cool uit. Ik vraag me alleen af hoe de multiplayer optie in elkaar zit, want dat mis ik in Amped eigenlijk wel, dat je met meerdere tegelijkertijd kunt stunten of racen.
    (edit2)
    Die filmpjes van transworld snowboarding zijn wel erg cool! Soms alleen een beetje donker..

Laatst bewerkt: 11 okt 2002
  8. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    ben verandert van mening geef mij, maar Transworld
    implaats van Amped

Deel Deze Pagina