Bam! Spijker op zijn kop. Ik wist dat er iets was wat ik miste in alle filmpjes tot nu toe, en dit is het! Hopelijk zit zoiets er wel op 1 of andere manier in verwerkt, al ben ik er bang voor.
SSX was op de ps2 een launchgame. Damn wat heb ik die game veel gespeeld. Weet nog wel dat ik blaren op mn vingers had van het lange gamen. SSX Tricky niet zoveel gespeeld maar SSX3 wel weer heel erg veel. Die kon online dat was echt te cool. SSX 4 was een totaal andere stijl en vond ik gelijk saai. (hoezo ski's? ) Echt veel zin in februari kan ik me weer uitleven in de sneeuw!
Nice die muziek is echt nice in het spel altijd. Heb al meerdere artiesten gevonden die ik nu altijd luister
Geloof 't ook, ja. Was een mooi spelletje ook. Muziek is altijd top in SSX. Kijk op zich wel uit naar deze .
Klopt! Zoiets herinner ik me ook, heb ik volgens mij nog op de PS2 online gespeeld. SSX3 was echt een heerlijke game, kan niet wachten op deze. Heerlijk onder genot van de altijd zwaar chille soundtrack de berg af glijden! Dat vond ik nog het meest tof die free mode. Geen druk lekker je ding doen.
Ik ga hem niet preorderen, maar deze komt vroeg of laat wel in huis. Nu tenminste een keer een goede gameplay clip, nu zie je tenminste dat ze trouw zijn aan de eerste 3 SSX spellen. Je hoort een beetje dezelfde geluidseffecten en een goede soundtrack kan je wel aan EA overlaten. Spellen worden tegenwoordig zo snel afgeprijst dat ik met release nu alleen spellen haal die ik echt wil hebben, zoals Final Fantasy XIII-2. Op SSX kan ik voor mijn gevoel nog wel even wachten, maar het ziet er wel goed uit.
Ein-de-lijk! Al vanaf dat ze de game aangekondigt hebben zit ik op dit soort clip te wachten. Nu weet ik het zeker; must have! SSX is zeker een pre-order voor mij nu. FF13-2 absoluut niet; FF13 heeft mij behoorlijk teleurgesteld....ik koop 13-2 wel als ie voor 10-15 euro bij Zavvi ligt.