Vind ik een beetje overdreven. Muziek telt zeker mee in een game, vooral in een game als deze. Maar nu om te zeggen of het een top/flop wordt..
De enigste snowboard game die ik heb gespeeld was Amped 3, maar vond het niet echt zo leuk. Deze trailers van SSX zien er wel erg bruut uit, met al die trucs en stunts voor punten. Is SSX een beetje de Project Gotham Racing onder de snowboardgames?
Als ik hem haal, dan is dat voor de PS3. Heb geen zin om Xbox Live Gold te kopen, en op de PS3 is online gratis. Ik zie wel wanneer ik hem haal, want ik denk dat het spel na 2 maanden wel voor 30 euro op de kop te tikken is.
Meer nog de Burnout of Blur onder de snowboard games. Enorm over the top, snel en barstensvol tricks/shorcuts etc Meer arcade dan Amped maar imho zeker de betere game serie it edit:// filmpje en gifje zien er vet uit. Het is echt weer ouderwets SSX (en meer hoeft van mij ook niet). Die wingsuits lijken me een vette toevoeging
Vergelijken met Pure... Wil je soms dat ik de game niet meer ga halen? De vergelijking van Delphiki klinkt tenminste nog aantrekkelijk en is gedaan met goede games.
Zoe's elite snowboard krijg je ook bij Zavvi, voor de interested. Man, kan niet wachten. Hopelijk weet het de vibe van SSX Tricky te evenaren.\o/
Destijds met SSX Tricky ook gedaan. Imo de beste uit de reeks. Wanneer is de release van deze eigenlijks?
Nah, heb de game gehad en kon me geen seconde boeien. Snap niet wat iedereen er zo goed aan vond. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Mensen zullen wel weer niet snappen wat ik zo leuk vind aan bv Blur.
Pff, je klinkt net als mijn vader nu. Waarom vind je Spaghetti wel lekker terwijl je Lasagne walgelijk vindt? Het heeft toch dezelfde ingrediënten? Dat 2 gerechten games dezelfde ingrediënten gebruiken, dat ze raakvlakken hebben, wilt niet zeggen dat ik ze beide ook leuk 'moet' vinden. Pure trok me gewoon niet zo. Sorry. :b: Of het nu de setting was, de voertuigen, dat het toch wat minder over de top dan SSX is... Ik weet het niet, maar ik vond er geen hol aan.